۱۲:۱۷ - یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

چرا هتل زندیه را برای اقامت در شیراز انتخاب کنیم؟

هتل زندیه با توجه به 5 ستاره بودنش و امکانات بی‌نظیرش، نباید انتظار هزینه ارزانی از آن داشت؛ اما شک نکنید با اقامت در این هتل متوجه خواهید شد که خدمات و امکانات رفاهی تفریحی این هتل فراتر از هزینه پرداختی است. پس با رزرو هتل زندیه شیراز اقامت خوشی را تجربه کنید.

شیراز با فرهنگ و تاریخ غنی یکی از بهترین مقاصد گردشگری کشورمان محسوب می‌شود؛ جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، مذهبی و تفریحی در شیراز باعث شده سالانه تعداد قابل‌توجهی گردشگر از راه دور و نزدیک به شهر زیبای شیراز سفر کنند. در برخی از روزهای سال، حضور مسافران در شیراز دوچندان می‌شود و ظرفیت هتل‌ها درجه‌یک مثل هتل زندیه شیراز به‌سرعت تکمیل می‌شود.

اگر می‌خواهید با اقامت در شیراز چند روزی را به گشت‌وگذار و تفریح بپردازید، بهتر است اقامتگاهی را انتخاب کنید که با ارائه خدمات و امکانات مناسب سفر خوشی را برایتان رقم بزند.

 

چرا هتل زندیه را برای اقامت در شیراز انتخاب کنیم؟

هتل زندیه ازجمله هتل‌های 5 ستاره محبوب در میان مسافران است؛ اما دلیل این محبوبیت چیست؟ هتل زندیه با ارائه امکانات و خدمات عالی توانسته رضایت مسافران را جلب کند. به همین دلیل، این هتل موردتوجه مسافران زیادی واقع‌شده است.

معمولاً در ایام پیک سفر، ظرفیت هتل زودتر ازآنچه فکر می‌کنید تکمیل می‌شود؛ پس اگر قصدتان برای اقامت در هتل زندیه جدی است، توصیه می‌شود پیش از سفر به فکر رزرو هتل باشید. در ادامه می‌خواهیم به ویژگی‌های برتر هتل زندیه شیراز بپردازیم.

 

معرفی هتل زندیه

هتل زندیه در سال 1394 در 6 طبقه و 72 واحد اقامتی متنوع، به‌عنوان هتل 5 ستاره در محدوده مجموعه تاریخی زندیه، فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز کرد. این هتل در فضایی شیک و لوکس به میزبانی از مسافران می‌پردازد. جالب است، بدانید این هتل شرایط اقامتی بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و همین موضوع باعث شده، این هتل همواره از اولویت‌های مسافران باشد.

اگر در سفر به شیراز به دنبال اقامت لاکچری درعین‌حال راحت هستید، بدون شک هتل زندیه می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های شما باشد.

 

واحدهای اقامتی هتل

با دیدن نمای ساختمان هتل زندیه شاید با خود فکر کنید، قرار است در یک هتل سنتی اقامت داشته باشید؛ درصورتی‌که هتل زندیه برخلاف معماری سنتی‌اش، اتاق‌های لوکس و مدرنی را برای اقامت مسافران در نظر گرفته است.

یکی از بهترین ویژگی‌های هتل زندیه، واحدهای اقامتی شیک و متنوع است؛ به این معنی که فرقی ندارد هدفتان از سفر به شیراز، سفر کاری است یا سفری برای ماه‌عسل یا حتی سفر تفریحی، درهرصورت این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های مناسب و راحتی را در اختیار مسافران قرار داده است.

·       اتاق دوتخته دبل یک‌نفره

ارزان‌ترین اتاق‌های هتل زندیه، اتاق‌های دوتخته دبل شناخته می‌شود. این اتاق‌ها با وسعت 25 مترمربع برای افرادی که به‌صورت انفرادی به شیراز سفرکرده‌اند، گزینه مناسبی خواهد بود.

·       سوئیت بیزینس دونفره

سوئیت‌های بیزینس همان‌طور که از نامش پیداست، مناسب افرادی است که به هدف انجام کار یا انجام امور اداری به شیراز سفرکرده‌اند، می‌باشد. وجود امکاناتی مثل کامپیوتر، اسکنر، پرینتر و دستگاه فتوکپی، این واحدهای اقامتی را با سایر اتاق‌ها متمایز می‌کند.

·       سوئیت هانی مون دونفره

برخی از زوج‌های جوان یا تازه‌عروس دامادها ترجیح می‌دهند زندگی مشترک را با سفر به شهر زیبای شیراز آغاز کنند. هتل زندیه برای این افراد اتاق‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است. این سوئیت‌ها با طراحی شیک و زیبا اقامت آرام و دل‌نشینی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

لازم به ذکر است، با درخواست مسافران امکان تزئین اتاق با گل و همچنین پذیرایی با میوه و شیرینی در ازای هزینه مجزا، وجود دارد.

·       سوئیت زندیه برای دو نفر

هتل زندیه بهترین واحدهای اقامتی خود را با نام سوئیت زندیه در اختیار مسافران قرار داده است. این اتاق در فضایی شیک و وسیع 45 متری، امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار مهمانان قرار داده است. از بهترین امکانات این سوئیت‌ها می‌توان به جکوزی، وان، میز کار و بالکن اشاره کرد. در ضمن بالکن اتاق‌های زندیه به مجموعه تاریخی ارگ کریم‌خان نیز مشرف هستند.

 

خدمات و امکانات واحدهای اقامتی هتل زندیه

بدون شک مسافران با اقامت در هتل زندیه شیراز کمبود چیزی را احساس نخواهند کرد؛ چراکه درون واحدهای اقامت هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی فراهم‌شده است. ازجمله خدمات و امکانات واحدهای اقامتی هتل زندیه می‌توان به یخچال، تلویزیون، مبلمان، کمد لباس، روم سرویس، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، پاور سوئیچ، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و… اشاره کرد.

لازم به ذکر است، در تمامی واحدهای اقامتی هتل زندیه، وعده صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود.

امکانات عمومی هتل زندیه شیراز

هتل زندیه ازجمله هتل‌های مطرح 5 ستاره شیراز است که امکانات عالی باعث شده، این هتل جایگاه ویژه‌ای در میان هتل‌های شیراز داشته باشد.

اگر قصد سفر به شیراز با ماشین شخصی دارید، یکی از مهم‌ترین نکاتی که قبل از رزرو هتل باید آن را در نظر بگیرید، وجود پارکینگ در محل اقامت است. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده مسافران هتل زندیه را برای اقامت انتخاب کنند، ارائه پارکینگ است. این هتل پارکینگی با ظرفیت 80 خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل زندیه همیشه به‌عنوان یک اقامتگاه لوکس و تمام‌عیار معرفی می‌شود؛ اما بهتر است بدانید این هتل با سالنی چندمنظوره می‌تواند میزبان همایش و جلسات شما باشد. در طبقه همکف هتل سالنی با ظرفیت 130 مهمان وجود دارد که با امکانات بسیار خوب، گزینه مناسبی برای برگزاری سمینار، همایش، کارگاه آموزشی و… می‌باشد.

از دیگر امکانات عمومی هتل زندیه می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، سالن امانات، نمازخانه، فضای سبز، اتاق چمدان، اینترنت، آسانسور و… اشاره کرد.

 

امکانات تفریحی و ورزشی هتل زندیه

هتل زندیه شیراز در کنار امکانات عمومی و واحدهای اقامتی لوکس، امکانات تفریحی و ورزشی بسیار خوبی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این امکانات تفریحی به‌قدری متنوع هستند که مهمانان بدون آنکه از هتل خارج شوند، می‌توانند ساعت‌ها خود را سرگرم کنند.

·       مجموعه آبی

هتل زندیه مانند سایر هتل‌های 5 ستاره، مجموعه‌ای آبی شامل استخر، سونا، جکوزی و حمام سنتی در اختیار مهمانان خود قرار داده است. مهمانان در طول اقامتشان می‌توانند از مجموعه آبی شیک و مجهز هتل بهره‌مند شوند.

·       ماساژ و اسپا

اگر در طول سفر به شیراز احساس خستگی و گرفتگی عضلات داشتید، خدمات ماساژ و اسپا هتل زندیه را حتماً تجربه کنید. مسافران با مراجعه به سالن ماساژ هتل زندیه می‌توانند انرژی ازدست‌رفته را دوباره به خود برگردانند.

·       باشگاه بدن‌سازی

اگر به ورزش و تناسب‌اندام خود بسیار اهمیت می‌دهید و همچنین ورزش روتین زندگی‌تان است. با اقامت در هتل زندیه شیراز نگران برنامه ورزشی خود نباشید. چراکه این هتل باشگاهی با تمام تجهیزات ورزشی پیشرفته در اختیار مسافران قرار داده است.

 

رستوران‌های هتل زندیه شیراز

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، هتل زندیه با وعده صبحانه به‌صورت رایگان از مهمانان خود پذیرایی می‌کند؛ اما دیگر وعده‌های غذایی بر عهده خود مسافران است. البته لازم نیست برای صرف ناهار یا شام از هتل خارج شوید، چراکه هتل زندیه برای راحتی و آسایش مسافران، دارای دو رستوران متفاوت با منوی غذایی عالی است.

·       رستوران سنتی

در طبقه منفی یک هتل زندیه ، رستورانی با ظرفیت 60 مهمان وجود دارد. این رستوران در فضایی دل‌نشین با دکوراسیون جذاب سنتی از مهمانان خود با انواع غذاهای ایرانی و سنتی پذیرایی می‌کند.

·       رستوران کلاسیک

اگر به رستوران‌های سنتی علاقه‌ای ندارید و می‌خواهید در فضایی لوکس و مجلل غذایتان را نوش جان کنید، رستوران کلاسیک هتل زندیه بهترین گزینه برایتان خواهد بود. این رستوران واقع در طبقه همکف هتل، در فضایی مدرن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و… را سرو می‌کند.

 

موقعیت مکانی هتل

هتل زندیه شیراز در نزدیکی مجموعه تاریخی زندیه و در بافت تاریخی شهر واقع‌شده است. مسافران با اسکان در هتل زندیه شیراز می‌توانند تنها با کمی پیاده‌روی به جاذبه‌های تاریخی مثل ارگ کریم‌خان، مسجد وکیل، حمام وکیل و… دسترسی داشته باشند.

 

جمع‌بندی

هتل زندیه با توجه به 5 ستاره بودنش و امکانات بی‌نظیرش، نباید انتظار هزینه ارزانی از آن داشت؛ اما شک نکنید با اقامت در این هتل متوجه خواهید شد که خدمات و امکانات رفاهی تفریحی این هتل فراتر از هزینه پرداختی است. پس با رزرو هتل زندیه شیراز اقامت خوشی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.