۱۵:۱۱ - یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳

در سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام سلام الله علیها؛

راهپیمایی حجاب و عفاف در شاهین شهر

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرای بتول(س) و روز زن، راهپیمایی حجاب و عفاف بانوان و دانش آموزان دختر شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا، بانوان متدین و انقلابی و دانش آموزان دختر مقاطع راهنمایی و متوسطه شهرستان شاهین شهر و میمه، روز یکشنبه در راهپیمایی ˈپیروان فاطمی، حامیان ولایت فقیهˈ، مسیربلوار امام خمینی(ره) تا مصلی نماز جمعه این شهر را پیمودند.

در این راهپیمایی که طلاب حوزه علمیه نرجس خاتون و 1500 نفر از دانش آموزان  آموزشگاه های سطح شاهین شهر شرکت کرده بودند، راهپیمایان در مسیر راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از حجاب و عفاف و استکبار ستیزی، شعارهایی نیز در این زمینه سر دادند.

از جمله شعارهای این راهپیمایی ˈحفظ حجاب کلام قرآن بود، مایه آبروی ایران بودˈ، ˈ چادر حجاب برتر زن ماست، الگویی از زهرای اطهر ماستˈ، ˈحفظ حجاب نماد دین و مذهب، شیوه زهرای بتول زینبˈ، ˈ دفاع از رهبری پیروی از فاطمه استˈ، بود.

پیروی از الگوی سیده زنان عالم، گرامیداشت سالروز ولادت ایشان و معرفی نمونه های کامل حجاب و عفاف از اهداف برگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف در شاهین شهربود.

در ادامه مراسم شرکت کنندگان در راهپیمایی حجاب و عفاف در مصلی نماز جمعه با حضور امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان پیام مرجع عالیقدر آیت ا… مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان و میثاق نامه راهپیمایی توسط همه ی دانش آموزان به صورت هماهنگ قرائت شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.