۱۶:۳۹ - یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳

محمدجواد فرهنگ:

وظیفه ذاتی دفاتر حراست تلاش مجدانه در شناسائی و پیشگیری از آسیب‌ها است

مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: یکی از وظایف ذاتی دفاتر حراست، تلاش مجدانه در شناسایی و پیشگیری از آسیب‌ها در سازمان است.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا، به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، محمدجواد فرهنگ در جمع کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، ارتقای سطح آگاهی و دانش کارکنان در حوزه مباحث خاص تهدیدات و آسیب‌ها در سطح مسائل کلان و دانشگاهی را در راستای تحقق اصل پیشگیری مهم دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه همگان است که از دو امانت اصلی و مهم انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیمی که با همت و تلاشهای بزرگان انقلاب فراهم شده است حفظ و صیانت کنیم.

وی افزود: وظیفه خطیر حراست حفظ اصول و تعمیق ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد نظم و انسجام در سازمانها است.
مدیرحراست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، توجه و اهتمام مستمر و کامل در جهت سالم سازی محیط کاری و اداری سازمان و جلوگیری از بروز تهدیدات برای جلوگیری از تقلیل بازده کارکنان و ایجاد اعتماد کامل متقابل را از دیگر وظایف ذاتی حراست دانست و تصریح کرد: اهتمام و به کارگیری امر به معروف و نهی از منکر در مسائل مبتلابه همواره مورد تاکید حوزه حراست می‌باشد و موجب ایجاد محیطی سالم و آرام جهت ارائه خدمات به دانشجویان می‌شود.
فرهنگ خاطرنشان کرد: عمل به احکام و موازین دین مبین اسلام، رعایت قوانین و مقررات و ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری، قانون گرایی و تعمیم آن در سازمان، رعایت اصل احترام و تکریم ارباب رجوع در راستای تحقق اهداف سازمانی و تلاش مجدانه در شناسایی و پیشگیری از آسیبهای سازمان از دیگر اهداف ایجاد دفاتر حراست است.
وی افزود: حراست در دانشگاه می‌بایست با بهره مندی از نگرشی کلان و برنامه ریزی متناسب با استفاده از فناوریهای روز در حوزه سایبر و جنگ نرم هوشمندانه عمل نماید و از بروز مشکلات جلوگیری کند.
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.