۲۲:۲۲ - یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

پیام تسلیت سردار زهرایی در پی عروج جهادگر بسیجی «امیر حسین رادمهر»

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با صدور پیامی عروج جهادگر بسیجی استان اصفهان «امیر حسین رادمهر» را تسلیت گفت.

به گزارش شاهین پرس؛ سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با صدور پیامی عروج جهادگر بسیجی ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه «امیر حسین رادمهر» را تسلیت گفت و مجددا بر تسریع در تصویب قانون اصلاحات بسیج سازندگی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی‌ سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ»
«آنها که ایمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند.»

چندین سال تلاش و زحمات شبانه روزی و بی وقفه برادر امیرحسین رادمهر جهادگر بسیجی گروه جهادی مهدویون استان اصفهان برای خدمت به محرومین، از اقدامات شایسته و خدا پسندانه این مجاهد الهی بود؛ یاد و خاطره مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر ایشان را همیشه در قلب خود نگاه خواهیم داشت.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت عروج آسمانی و شهادت گونه این جهادگر بسیجی، از خداوند منان برای خانواده، نزدیکان، همرزمان و سایر بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

کماکان از مجلس محترم شورای اسلامی در خصوص تسریع در تصویب قانون اصلاحات بسیج سازندگی (قانون شهدای جهادگر) پیگیریم تا زودتر حقوق از دست رفته خانواده معزز این شهدا احیاء شود.

سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.