۱۸:۰۹ - سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲

پیام نماینده شاهین‌شهر و میمه؛

مسئولان دلسوز و انقلابی عاملان حوادث امروز شاهین‌شهر را شناسایی، دستگیر و معرفی کنند/ پیگیر تمام حقوق آسیب دیدگان حادثه هستم

نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حادثه امروز در مدارس شاهین شهر گفت: مردم آرامش خود را حفظ کنند و اطمینان داشته باشند که تا رسیدگی کامل پیگیر تمام حقوق آسیب دیدگان و کنارشان هستم.

به گزارش شاهین پرس؛ ظهر امروز انتشار بوی گاز در چندین مدرسه شاهین‌شهر موجب بدحال شدن تعدادی از دانش آموزان این مدارس شد که بافاصله توسط اورژانس به بیمارستان گلدیس منتقل و تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این حادثه در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ اظهار کرد: بدنبال حوادثی که ظهر امروز در 12 مدرسه شاهین شهر رخ داد پیامی به وزرای کشور و اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی کل کشور و دیگر مسئولان و استاندار اصفهان ارسال کرده و درخواست کردم از تمام امکانات از جمله امکانات الکترونیکی و تمام ظرفیت هایی که وجود دارد توسط دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی با کمک قوه قضائیه استفاده شده و هرچه سریعتر عامل یا عاملان این حوادث تلخ شناسایی دستگیر و به مردم معرفی شوند.

به مردم عزیز شاهین شهر نیز اطمینان می دهم به عنوان نمایندشان در تمام مراحل رسیدگی از شناسایی و دستگیری تا مجازات عاملان این جنایت دست بردار نخواهم بود و پای همه حقوق کسانی که در این حوادث آسیب دیده اند خواهم ایستاد.

انتظار این است مسئولان دلسوزی که سراغ دارم انگیزه های لازم برای اقدام به صورت جهادی و بسیجی دارند و می توانند با اشرافیتی که دارند هر زودتر عاملین جنایت را شناسایی دستگیر و به مردم معرفی و مجازات کنند.

نماینده شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: پشت پرده این حوادث قطعا کسانی هستند که اتاق های فرماندهی شان خارج از کشور است و قصد دارند آرامش مردم ما را برهم بزنند کسانی که در فتنه سال گذشته با جنگ ترکیبی می خواستند امنیت را از مردم ما بگیرند این هم یکی از قسمت‌های همان سناریو طراحی شده توسط معاندین و افراد خارج نشین است که نقشه آن را طراحی کرده و توسط وابستگان و ایادی خودشان در داخل کشور به اجرا می آورند.

از مردم خوب شاهین شهر همانند سایر مردم کشور می خواهم آرامش خود را حفظ کنند البته مسئولان بهداشت و درمان نیز باید رسیدگی خوبی داشته باشند لذا از هر جهت مردم مطمئن باشند پیگیر مسئله تا روشن شدن تمام زوایای حادثه موضوع خواهم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.