۱۰:۳۰ - چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱

خودروی شوتی با ۴ میلیارد ریال لوازم آرایشی قاچاق در شاهین شهر توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: بیش از هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در بازرسی ماموران این فرماندهی، از یک دستگاه خودروی سواری شوتی کشف شد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف و ضبط انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در بازرسی ماموران این فرماندهی، از یک دستگاه خودروی سواری شوتی خبر داد و اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری، در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف بیش از یک هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق خارجی بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف‌شده بنا بر اعلام کارشناسان، چهار میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: در این عملیات، یک متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی، به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس شهرستان در مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا به‌ عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم اخبار و اطلاعات مرتبط را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.