۱۹:۴۴ - شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱

سرهنگ ثابت راسخ فرمانده جدید نیروی انتظامی شاهین شهر و میمه شد

با حکم سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ به‌ عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد.

به گزارش شاهین پرس؛ آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان، سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

حمیدرضا نجفی سرپرست فرمانداری شهرستان در این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی مقتدر مظلوم است، اظهار کرد: نیروی انتظامی همواره به عنوان حامی مردم، در خدمت مردم و در کنار مردم است و آحاد مردم به این نیرو افتخار کرده و اعتماد دارند.

وی افزود: البته این حضور و حمایت برای دشمنان و بدخواهان کشور مطلوب نیست و همواره سعی در زیر سوال بردن اقدامات تلاشگران و زحمتکشان حافظ امنیت دارند.

* پیشگری هوشمندانه از جرائم و ارتقا پلیس های تخصصی مورد انتظار شهروندان است

رئیس شورای تامین شهرستان در ادامه با تاکید بر اینکه حفظ و تامین امنیت جامعه مسئولیت سنگینی است و به همین دلیل به متولیانی نیاز دارد که نسبت به آن از حساسیت لازم برخوردار باشند افزود: بحمدالله این مهم در بین همه مسئولان از جمله نیروی انتظامی شهرستان متبلور و آشکار است که بر گرفته از رویکرد انقلاب اسلامی و بر اساس عمل به منویات رهبر معظم انقلاب است.

نجفی در ادامه ضمن قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان به انتظارات جامعه از حافظان امنیت اشاره و تاکید کرد: هوشمندی و پیشگیری در حوزه های سرقت، مبارزه با مواد مخدر و ارتقا پلیس های تخصصی در شهرستان از خواسته های بحق مردم از نیروی انتظامی است که ضرورت دارد به آن جامعه عمل پوشانده شود.

در پایان این مراسم، ضمن تجلیل از فعالیت‌های ۳۰ ماهه سرهنگ صادقی طی حکمی از سوی سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان سرهنگ بهروز ثابت راسخ به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی شد.

لازم به ذکر است سرهنگ بهزاد ثابت راسخ پیش از این جانشینی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.