۱۵:۳۵ - یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱

تصاویر|افتتاح نمایشگاه «سبک زندگی فاطمی» در شاهین شهر

حوزه علمیه نرجس خاتون شاهین شهر به مناسبت هفته پژوهش و دهه فاطمیه، نمایشگاه پژوهشی «سبک زندگی فاطمی» برپا کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ نمایشگاه پژوهش محور «سبک زندگی فاطمی» ظهر امروز به مناسبت تقارن دهه فاطمیه و هفته پژوهش با حضور حجت الاسلام بابایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح شد.

بلوچی مدیر حوزه علمیه نرجس خاتون شاهین شهر در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ گفت: نمایشگاه «سبک زندگی فاطمی» به مناسبت هفته پژوهش و دهه فاطمیه برگزار شده است.

وی افزود: نمایشگاه دارای 6 غرفه با موضوع «سبک زندگی فاطمی» است که توسط طلاب و اساتید حوزه علمیه نرجس خاتون(س) برپا شده است.

مدیر حوزه علمیه نرجس خاتون(س) شاهین شهر ادامه داد: اساتید و طلاب این حوزه تحقیق و پژوهش هایی در خصوص سبک زندگی و دفاع از ولایت زهرا(س)، خطبه فدکیه حضرت زهرا(س)، عفاف و حجاب و ابعاد تربیتی و فرزند پروری حدیث کسا انجام داده اند که به همراه پایان نامه ها و کتاب هایی با این موضوع  را در معرض بازدیدگنندگان قرار داده اند.

وی با دعوت از پژوهشگران و دانشجویان و دانش آموزان برای بازدید از این نمایشگاه خاطرنشان کرد: نمایشگاه تا سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی و نرجس خاتون سلام الله علیها واقع در خیابان طالقانی فرعی ۳ پلاک ۴ پذیرای عموم پژوهشگران است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.