۱۷:۵۵ - چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

اجتماع بزرگ امام رضایی های اصفهان برگزار می شود

در پاسخ به هتک حرمت به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مردم انقلابی اصفهان در اقدامی انقلابی با تجمع در میدان امام حسین (ع) خشم و انزجار خود علیه سازندگان فیلم موهون عنکبوت مقدس را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش شاهین پرس؛ دشمنان دین خدا و انقلاب اسلامی در ادامه دشمنی های خود بار دیگر با جسارت به ساحت مقدس ائمه معصومین(ع) قلوب مسلمین جهان را آزرده خاطر کردند.

اکران فیلم موهون سخیف و ضد دینی عنکبوت مقدس با سیاه نمایی که توسط عده ای معلوم الحال تهیه و در جشنواره بی ارزش کن فرانسه که همواره اسلام ستیزی و دشمنی آشکار با دین خدا را در دستور سیاست های روسای جمهور این کشور قرار دارد موجب خشم و انزجار ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در نقاط مختلف دنیا شده است.

توهین به ساحت امام هشتم شیعیان جهان حضرت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام که مضجع نورانی ایشان حریم امن و تکیه گاه آرامش بخش میلیون‌ها نفر در جهان اعم از شیعیان، اهل تسنن و حتی مذاهب غیر اسلامی است، گناهی نابخشودنی محسوب می‌شود. بر همین اساس مردم مومن و انقلابی اصفهان در اقدامی خودجوش در محکومیت نقشه شوم دشمنان در هتک حرمت اهل بیت عصمت و طهارت فردا پنجشنبه 12 خرداد 1401 با قلبهای مالامال از عشق و ارادت به ائمه معصومین(ع) با تجمع در میدان امام حسین(ع) اصفهان خشم و انزجار خود را اعلام می کنند.

 

غلامرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار شاهین پرس؛ از برگزاری تجمع بزرگ مردم انقلابی اصفهان خبر داد و اظهار کرد: بنا به درخواست کسبه، بازاریان، هیئت های مذهبی، هیئت های مذهبی دانش آموزی و دانشجویی و مردم اصفهان اجتماع بزرگ امام رضایی های اصفهان فردا پنجشنبه 12 خرداد برگزار خواهد شد؛ این مراسم ساعت 17:30 در میدان امام حسین(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.