شاهین پرس

اجتماع بزرگ امام رضایی های اصفهان برگزار می شود

کدخبر: 89242
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در ساعت ۵:۵۵ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ دشمنان دین خدا و انقلاب اسلامی در ادامه دشمنی های خود بار دیگر با جسارت به ساحت مقدس ائمه معصومین(ع) قلوب مسلمین جهان را آزرده خاطر کردند.

اکران فیلم موهون سخیف و ضد دینی عنکبوت مقدس با سیاه نمایی که توسط عده ای معلوم الحال تهیه و در جشنواره بی ارزش کن فرانسه که همواره اسلام ستیزی و دشمنی آشکار با دین خدا را در دستور سیاست های روسای جمهور این کشور قرار دارد موجب خشم و انزجار ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در نقاط مختلف دنیا شده است.

توهین به ساحت امام هشتم شیعیان جهان حضرت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام که مضجع نورانی ایشان حریم امن و تکیه گاه آرامش بخش میلیون‌ها نفر در جهان اعم از شیعیان، اهل تسنن و حتی مذاهب غیر اسلامی است، گناهی نابخشودنی محسوب می‌شود. بر همین اساس مردم مومن و انقلابی اصفهان در اقدامی خودجوش در محکومیت نقشه شوم دشمنان در هتک حرمت اهل بیت عصمت و طهارت فردا پنجشنبه 12 خرداد 1401 با قلبهای مالامال از عشق و ارادت به ائمه معصومین(ع) با تجمع در میدان امام حسین(ع) اصفهان خشم و انزجار خود را اعلام می کنند.

 

غلامرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار شاهین پرس؛ از برگزاری تجمع بزرگ مردم انقلابی اصفهان خبر داد و اظهار کرد: بنا به درخواست کسبه، بازاریان، هیئت های مذهبی، هیئت های مذهبی دانش آموزی و دانشجویی و مردم اصفهان اجتماع بزرگ امام رضایی های اصفهان فردا پنجشنبه 12 خرداد برگزار خواهد شد؛ این مراسم ساعت 17:30 در میدان امام حسین(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/