۱۴:۱۴ - چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰

شهردار شاهین شهر خبر داد:

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جوان در شاهین شهر

شهردار شاهین شهر از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جوان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان خبر داد.

سعید ابریشمی راد در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جوان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ویژه ساکنین نواحی شش گانه شاهین شهر در 14 رشته ورزشی و با حضور 636 ورزشکار در بخش پسران و دختران برگزار می شود.

رئیس ستاد برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی جوان افزود: این جشنواره با مدیریت شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأتهای ورزشی برای 2 رده سنی 15 تا 20 سال و 20 تا 25 سال در رشته های ورزشی فوتسال، دو و میدانی، شطرنج، تنیس رو میز، چوب کشی، طناب کشی، دارت، طناب زنی، هفت سنگ مهارتی ویژه بخش پسران و رشته های ورزشی داژبال، والیبال 4 نفره، طناب زنی، تنیس رو میز، طناب کشی ویژه بخش دختران برگزار می شود.

شهردار شاهین شهر خاطرنشان کرد: این مسابقات از 14 اسفند ماه در اماکن ورزشی نواحی شش گانه شاهین شهر طبق جدول زمانبندی آغاز و همزمان با جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در روز جوان مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات برگزار خواهد شد.

وی افزود: جوانان علاقمند به شرکت در این مسابقات می توانند از 4 لغایت 13 اسفند سال جاری با مراجعه به دفاتر مجموعه های ورزشی تختی، پوریای ولی، انقلاب، گلدیس، مسکن مهر و حاجی آباد در رشته های ورزشی با رعایت رده سنی اعلام شده و به شرط سکونت در محله مورد نظر ثبت نام کنند.

ابریشمی راد ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی، حفظ ارزشهای اسلامی ایرانی، حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی با گسترش زمینه مشارکت شهروندان، عدالت و توسعه خدمات نواحی ششگانه شهری. استفاده از ظرفیت های شهروندان نواحی به همراه مسئولیت پذیری جوانان و شهروندان، ایجاد سازکار برای تقویت و تعامل بین دستگاهی در امور اجتماعی و فرهنگی، هویت بخشی و توجه ویژه به قشر جوان، درک صحیح از محله محوری در شاهین شهر، ارتقای تعاملات اجتماعی تاثیرگذار، آگاهی بخشی عمومی از وضعیت ماموریت شهرداری در برنامه هویت بخشی نواحی و محلات و تعلق خاطر فضایی برای نسل جوان را از اهداف چنین جشنواره هایی برشمرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.