۰۸:۰۶ - جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰

فرماندار شاهین شهر و میمه:

مردمی بودن باید اولویت اول مدیران دستگاههای دولتی باشد/ پوشش نامتعارف کارکنان ادارات پذیرفتی نیست

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با تاکید بر اینکه مردمی بودن باید اولویت اول مدیران دستگاههای دولتی باشد گفت: مدیران دستگاهها باید علاوه بر مردمی بودن، حفظ بیت المال، برپایی نمازجماعت به پوشش کارکنان مجموعه مدیریتی خود نیز توجه کنند.

به گزارش شاهین پرس؛ سید محمدرضا کاظمی طبا در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به دولت سیزدهم و با تاکید بر اینکه مردمی بودن باید اولویت اول مدیران دستگاهها در این دولت باشد اظهار کرد: مدیران دستگاهها باید علاوه بر مردمی بودن، حفظ بیت المال، برپایی نمازجماعت به پوشش کارکنان مجموعه مدیریتی خود نیز توجه کنند زیبده و پذیرفته نیست کارکنان و مستخدمین دولت همان پوشش نامتعارفی که در خیابان ها دیده می شود را داشته باشند.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از اجرای طرح سفیران خدمت در شهرستان خبر داد و افزود: برای مردمی بودن و سبک زندگی مردمی داشتن باید به میان مردم رفت و با آنها حرف زد و مشکلات شان را حل کرد به همین منظور بزودی طرح سفیران خدمت در سطح شهرستان (هفته ای یک شب در مساجد محلات) اجرا می شود مدیران دستگاه ها باید تلاش کنند مشکلات مردم را همانجا در محله حل کنند.

* دهه بصیرت امسال متفاوت تر از سالهای گذشته اجرا شود

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های خدماتی در حفاری ها دقت داشته باشند تا این حفاری ها جان و مال مردم را به خطر نیندازد، از تلاش و پیگیری شبانه روزی شبکه بهداشت و درمان و قرارگاه شهید سلیمانی در انجام واکسیناسیون عمومی مردم قدردانی کرد و افزود: فعالیت های قرارگاه سلامت شهرستان در سطح استان رتبه برتر را کسب کرده که شایسته است ضمن رفع کاستی های این مجموعه از تلاش مجاهدانه آنها نیز تقدیر شود.

کاظمی طبا در ادامه با توصیه به برگزاری دهه بصیرتی متفاوت تر از سالهای گذشته گفت: امسال دهه گرامیداشت 9 دی و 13 دی باید متفاوت تر از سالهای گذشته با همکاری شهرداران در شهرستان برگزار و گزارش آن احصا و ارسال شود.

وی با اشاره به مشکل کشاورزان منطقه تصریح کرد: پیگیر حق اشتراکی و حق آبه کشاورزان منطقه هستیم و این مطالبه را تا احقاق حق کشاورزان از مسئولان استان ادامه خواهیم داد.

* کارگزار موفق باید مبانی اعتقادی درستی باشد/ برای تسریع کار مردم در ادارات کمیته های تسهیل تشکیل شود 

حجت الاسلام قاسم هاشمی در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد شهید مدرس روز مجلس را تبریک گفت و اظهار کرد: کارگزار موفق کارگزاری است که مبانی اعتقادی درستی داشته باشد، قانون اساسی کشور ما یک قانون جامع و کامل و مترقی است و به گفته رهبر معظم انقلاب یکی از افتخارات ماست که قانون اساسی کشورمان منطبق بر شرع نیز است.

امام جمعه شاهین شهر در ادامه افزود: جامعه ناگزیر از حاکمیت است زیرا اگر حاکمیت نباشد رو به آنارشیست می رود پس چه بهتر که ولی فقیه حاکم ما باشد. توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را قدر بدانیم چرا که این نظام از خون ۲۴۰ هزار شهید استوار شده است و امانتی که با خون شهیدان به ما رسیده نباید خیانت نکنیم و خونشان را ضایع نکنیم که قطعا مدیون آنها خواهیم بود.

نظام و حاکمیت از ما کارگزاران تشکیل شده است و هر کدام به نوبه خود وظیفه داریم که از آن حفظ و حراست کنیم در مجموعه های مدیریتی خود کمیته های تسهیل درست کنیم تا انجام کار مردم تسریع شود و بین قول و عمل ما فاصله و دوگانگی وجود نداشته باشد.

* مدیران دستگاه ها از همکاری کارکنان واکسن نزده جلوگیری کنند

علی پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این جلسه با بیان اینکه تاکنون 381 هزار و 709 دوز واکسن در شهرستان تزریق شده اظهار کرد: با اجرای طرح شهدای سلامت پوشش واکسیناسیون در نوبت اول به 83.13 درصد، نوبت دوم بیش از 71 درصد و نوبت سوم هم 11 درصد رسیده است که به جز روستای جهادآباد که دو نفر از معتمدین و افراد ذی نفوذ روستا که برعلیه واکسیناسیون تبلیغ می کنند در سایر مناطق روستایی شهرستان پوشش واکسیناسیون بالای 90 درصد است.

وی از مدیران ادارت و دستگاه های اجرایی شهرستان خواست پیرو بخشنامه دولت از ورود کارکنان واکسن نزده جلوگیری و آنان را تشویق و ترغیب به انجام واکسیناسیون کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.