۱۹:۲۷ - چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه:

بسیج در ایام کرونا یک دفاع مقدس را پیش روی همه دنیا به نمایش گذاشت/ بسیج در همه عرصه ها نقش آفرین است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها نقش آفرین است گفت: بسیج در ایام کرونا یک دفاع مقدس را پیش روی همه دنیا به نمایش گذاشت که همه به آن اذعان دارند.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ پاسدار حمیدرضا مجیری پیش ازظهر امروز در همایش اقتدار بسیجیان شاهین شهر که با حضور اقشار مختلف بسیج در ورزشگاه تختی شاهین شهر برگزار شده بود، بسیج را شجره طیبه ای که همه مردم از ثمره آن بهره مند می شود نام برد و اظهار کرد: نام مقدس بسیج یادگار حضرت امام(ره) و مبتنی بر قرآن است که امروز شاخه های این شجره طیبه در اقصی نقاط میهن اسلامی و فراتر از آن ریشه دوانیده است و همانگونه که حضرت امام(ره) در فرمان 5 آذر سال 58 خود تشکیل هسته های مقاومت را پیش بینی کرده بودند امروز جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی تشکیل شده است.

* بسیج در ایام کرونا یک دفاع مقدس را پیش روی همه دنیا به نمایش گذاشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با بیان اینکه امروز بسیج پس از 42 سال پرقدرت، استوار، بالنده و هوشمندانه در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می کند ابراز کرد: «بسیج پاره تن مردم» شعار منتخب هفته بسیج امسال برگرفته از مرقومه اسفند سال گذشته رهبر معظم انقلاب در سند راهبردی بسیج است چرا که در هرجایی که مردم نیاز داشته باشند این پاره تن مردم است که برای مردم جانفشانی می کند از دوران دفاع مقدس گرفته تا دوران سازندگی، شبیخون فرهنگی، جنگ اقتصادی و سیاسی، جنگ بیولوژیک و عرصه دفاع از سلامت مردم و در همه عرصه ها بسیج نقش آفرینی می کند.

وی با اشاره به حضور فعال بسیج در دفاع از سلامت جامعه در برابر بیماری کرونا خاطرنشان کرد: امروز همه مردم و مسئولان وامدار و مدیون بسیج هستند، بسیج در برابر دشمنان و برای مردم و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پای کار است این زرنگی و توانمندی مسئولان است که بتوانند از ظرفیت بسیج استفاده کنند همه شاهد بودند که بسیج در این ایام کرونا یک دفاع مقدس را پیش روی همه دنیا به نمایش گذاشت که همه به این توانمندی بسیج اذعان کردند.

* بسیج برای رسیدن به اهداف عالیه و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به پشتیبانی و حمایت بیش از بیش نیاز دارد

سرهنگ مجیری افزود: بسیج آماده خدمت رسانی در همه عرصه ها است و باید از ظرفیت جوانان مومن، پای کار انقلاب بسیجی استفاده شود. فعالیت های بسیج در 42 سال گذشته فراز و نشیب های زیادی داشته است گاهی برخی ها با تفکری برگفته از مادی گرایی با بسیج خصومت کرده و مشاجره داشتند حتی گاهی اوقات در پشتیبانی از بسیج کوتاهی کردند اما امروز بسیج در جایگاه عالی و متعالی قرار دارد.

وی تصریح کرد: بسیجیان عزیز ممکن است بی مهری هایی وجود داشته باشد و یا بعضی از مسئولان در پشتیبانی ها کوتاهی کنند ممکن است همراهی هایی هم وجود نداشته باشد البته در این شهرستان همراهی، همکاری مسئولان با بسیج بسیار خوب بوده اما این کافی نیست. اهداف عالیه بسیج و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیاز به پشتیبانی بیشتری دارد.

* همایش اقتدار بسیج برای تشکر مسئولان از بسیجیان است

فرمانده ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه با بیان اینکه بسیج مستحکم پای کار انقلاب و فرامین رهبر معظم انقلاب ایستاده و در همه عرصه ها نقش آفرینی می کند خاطرنشان کرد: همایش امروز اقتدار بسیجیان که با حضور اغلب مسئولان شهرستان برگزار شده برای قدردانی و تشکر حضوری مسئولان از بسیجیان است

وی با تاکید بر اینکه ما بسیجیان جغرافیای شهرستان برای همراهی، همکاری، پیشرفت و آبادانی و سازندگی شهرستان آمادگی خدمت رسانی در همه عرصه ها و زمینه ها را داریم خاطرنشان کرد: ما بسیجیان امروز میراث دار خون شهدایی هستیم که برای اعتلای این شجره طیبه جان خود را ایثار کردند ما هم در این راه جان خود را کف دست گرفته و در عرصه های مختلف جهاد می کنیم.

سرهنگ مجیری پشتیبانی از انقلاب اسلامی و حمایت از مردم را وظیفه بسیج دانست و افزود: این وظیفه ای است که حضرت امام(ره) در فرمان تشکیل بسیج برای زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله اعظم روحی له فدا آن را ترسیم کرده بود و امروز نیز خلف صالح او در بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه حرکت انقلاب اسلامی برای طلوع خورشید عظمای ولایت ترسیم کرده اند راهی که با خودسازی، جامعه پردازی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی می دانند.

* حضور بسیجیان دهه 30 تا دهه 90 در همایش اقتدار بسیجیان ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه

وی با بیان اینکه بسیج امروز چتر وسیع و گسترده ای را باز کرده و همه کسانی که دلشان برای نظام، انقلاب، مردم، کشور و اسلام می تپد را زیر این چتر قرار دارند خطاب به بسیجیان گفت: عزیزان دفاع همچنان باقی و عرصه دفاع همچنان گشوده است امروز در این همایش از بسیجی دهه 30 تا بسیجی دهه 90 حضور دارند همه باید دست به دست هم دهیم و با همکاری، همراهی و هم افزایی بیش از بیش برای بالندگی انقلاب اسلامی و کشورمان، مسیر توسعه و پیشرفت در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بپیماییم

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.