۱۰:۱۲ - پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۰

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان خبر داد:

هفته بسیج دانش آموزی با شعار «نوجوانان انقلابی، پیشگامان تحقق گام دوم‌»/ مراسم روز استکبار ستیزی به صورت حضوری برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی امسال با شعار «نوجوان انقلابی، پیشگامان تحقق بیانیه گام دوم‌» برگزار می شود گفت: مراسم روز استکبار ستیزی به صورت حضوری در اصفهان و همه مراکز شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ حسین رجب‌پور در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ با اشاره به نامگذاری هفتم تا سیزدهم آبان ماه به نام هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: ویژه برنامه های هفته بسیج دانش‌ آموزی امسال با شعار «نوجوان انقلابی، پیشگامان تحقق بیانیه گام دوم‌» در تمام واحدهای بسیج دانش آموزی سطح استان برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان با بیان اینکه ساعت 9 صبح روز پنجشنبه با غبار روبی گلزار مطهر شهدای استان اصفهان به استقبال هفته بسیج دانش آموزی آغاز می شود ابراز کرد: بیش از 60 حوزه بسیج دانش آموزی در سطح استان ویژه برنامه های متعددی از جمله نشست های بصیرتی، دیدار خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از نخبگان علمی دانش آموز و رتبه های یک و دو رقمی کنکور و برگزاری دو پویش افول امریکا و دنیای بدون آمریکا در بستر فضای مجازی و شبکه شاد را برگزار می کنند.

وی افزود: جمعه هفتم آبان ماه فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی در نمازهای عبادی سیاسی جمعه سراسر استان شرکت می کنند و فرماندهان برتر دانش آموز پیش از خطبه های نماز جمعه سخنرانی می کنند.

سرهنگ رجب پور از رونمایی سایت طرح صفه شهدا در هنرستان ابوذر اصفهان محل تحصیل شهید دانش آموز مهرداد عزیزالهی ساعت 10:30 صبح با حضور سردار فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) خبر داد و افزود: روز یکشنبه نشست فرماندهان نمونه واحدهای بسیج دانش آموزی با فرمانده سپاه استان برگزار می شود.

وی افزود: روز سه شنبه در تمام شهرستان های استان اصفهان ویژه برنامه های بزرگداشت شهدا و یادواره شهدای دانش آموز برگزار می شود علاوه بر این برگزاری مجمع فرماندهان بسیج دانش آموزی در همه نواحی سطح استان با فرماندهان سپاه در روز چهارشنبه از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج  دانش آموزی است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان تاکید کرد: با توجه به اهمیت روحیه استکبار ستیزی جوانان و نوجوانان، نشست های بصیرتی و روشنگری همراه با گفتگوی دو جانبه دانش آموزان و کارشناسان برای پاسخ گویی به شبهات و چرایی استکبار ستیزی برای تقویت روحیه استکبار ستیزی دانش آموزان برگزار می شود.

وی در ادامه از برگزاری مراسم روز استکبار ستیزی به صورت حضوری در اصفهان و همه مراکز شهرستان های استان خبر داد و افزود: روز پنجشنبه مراسم روز استکبار ستیزی در میدان امام علی(ع) اصفهان و مراکز شهرستانها به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود که جزئیات آن توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.