۰۶:۳۰ - پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰

پخت و توزیع 16 هزار قرص نان محلی نذری در شاهین شهر و میمه

همزمان با ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) 250 نفر از بانوان خادمیار رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه 16 هزار قرص نان محلی نذری پخته و توزیع کردند.

مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ با تسلیت ایام حزن انگیز پایان ماه صفر و شهادت امام هشتم شیعیان از برگزاری پویش همه خادم الرضاییم خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بیش از ۱۰۰ عنوان ویژه برنامه در قالب پویش همه خادم الرضاییم توسط کانون مرکزی خادمیاران شهرستان شاهین شهر و میمه اجرا می شود.

مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: به همین مناسبت ۲۵۰ بانوی خادمیار و یاور رضوی و محبان آقا امام رضا(ع) با ایجاد ۱۶ پایگاه پخت نان متبرک به نمک حرم امام رضا (ع) 16 هزار قرص نان محلی نذری پخته و به همراه ۸۰ بسته اهدایی آستان قدس رضوی در مناطق محروم و بین هیئات مذهبی توزیع کردند.

وی در ادامه از افتتاح کانون محله‌ای خدمت رضوی شهر وزوان به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) خبر داد و افزود: همزمان با شب شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) 150 پرس غذای گرم توسط اعضای کانون محله ای خدمت رضوی شهر وزوان تهیه و بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

نظری با اشاره به اهدای ۳ دستگاه تنور گازی و توزیع 40 کیسه آرد و بیش از دو هزار عدد ماسک بین نیازمندان اضافه کرد: خادمیاران شهرستان شاهین شهر و میمه علاوه بر تهیه و توزیع بیش از ۲۰۰ کیلو گوشت گوسفند به صورت بسته بندی بین نیازمندان، بیش از ۳۰۰ بسته ارزاق ‌و مواد شوینده و 100 بسته نوشت افزار به ارزش 200 میلیون تومان در ایام شهادت امام رضا(ع) تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

وی با اشاره به اهدای سه دستگاه اکسیژن ساز کامل به بیماران کرونایی بستری شده در منزل و تجلیل از خانواده شهدای سلامت و کادر درمان ۸ پایگاه تزریق واکسیناسیون با به همراه پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) و اهدای بسته متبرک حرم رضوی بیان کرد: ۳ گروه از پزشکان خادمیار به مناطق محروم شناسایی شده اعزام و بیماران با اولویت بیماران کرونایی را بصورت رایگان هم ویزیت و هم داروی مورد نیاز به آنها دادند.

مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه به برپایی موکب بزرگ امام رضا علیه السلام در شاهین شهر اشاره کرد و افزود: از 12 تا 15 مهرماه مصادف با شام غربیان شهادت حضرت رضا علیه السلام موکب بزرگ امام رضا(ع) با غرفه های خدمت انس با قرآن، خوشنویسی، مشاوره حقوقی، پزشکی، خانواده، نقاشی کودکان و توزیع نذری همراه با مراسم قرائت جمعی صلوات خاصه و چهار پایه خوانی خادمیاران به مدت سه شب در سه راه فردوسی شاهین شهر برپا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.