۱۳:۰۲ - پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰

امام هشتم

عطر ملکوتی بارگاه امام هشتم با موکب امام رضا علیه السلام در شاهین شهر پیچید/ تصاویر

موکب بزرگ امام رضا علیه السلام با ویژه برنامه هایی به مناسبت ایام سوگواری پایانی ماه صفر به مدت سه شب در سه راه فردوسی شاهین شهر برپا شد.

به گزارش شاهین پرس؛ همزمان با ایام سوگواری پایان ماه صفر موکب بزرگ امام رضا علیه السلام به مدت سه شب توسط کانون خادمیاران رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه یه مدت سه شب با ویژه برنامه های عزاداری در سه راه فردوسی شاهین شهر برپا شد

خادمیاران رضوی هر شب راس ساعت 8 شب با قرائت جمعی صلوات خاصه امام رضا(ع) و چارپایه خوانی فضای شهر را آکنده از عطر بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام می کردند.

این موکب دارای غرفه های خدمت خوشنویسی، انس با قرآن، مشاوره حقوقی، پزشکی، خانواده، ایستگاه نقاشی کودکان و توزیع نذری بود که مشتاقان و ارادتمندان خاندان اهل بیت(ع) به یاد صحن و سرای حرم مطهر رضوی ضمن عزاداری و زیارت پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) در غرفه انس با قرآن ثواب قرائت صفحاتی از کلام الهی را به پیشگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هدیه می کردند.

برخی دیگر با نذورات و بسته های تبرکی شفای بیماری تن و صفای جان را طلب می کردند. کودکان و نوجوانان نیز خاطرات خود از صحن و رواق های با صفای حرم مطهر را بر سپیدی برگه هایی از کاغذ ترسیم کرده و در نمایشگاه کوچکی به یادگار می گذاشتند.

استاد چیره دستی در گوشه ای دیگر از موکب امام رضا(ع) در حال نگارش اسما معصومین(ع)، احادیث، اشعار  و سخن بزرگان دین به خط زیبای نستعلیق بود و آنها را به نرخ صلواتی تقدیم نگاه مشتاق علاقمندانی که متحیر زیبایی حرکت قلم و جوهر بر بوم بودند می کرد خادمیاران دیگری نیز در لباس سفید درمان در اتوبوسی مجهز واکسیناسیون شهروندان را انجام می دادند این درحالی بود که میزهای خدمت مشاوره حقوقی، خانواده و پزشکی نیز در این موکب فعال بودند.

 

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.