۲۰:۱۰ - دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳

شهردار شاهین شهر اعلام کرد:

علل رضایت مندی 96 درصدی گردشگران نوروزی

تحليل آمار رضایتمندی گردشگران حقیقت تازه ای را در برابر مدیریت شهری قرار می دهد و حاکی از آن است که من بعد بایستی شاهین شهر را به عنوان یک قطب جذب توریستم تلقی کرد و برای توسعه آن برنامه ریزی نمود به طوریکه بخشی از اقتصاد شهری را متحول نماید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا، شهردار شاهین شهر آخرین نتایج ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی اين شهر را اعلام نمود.

دکترعلی اصغر ذاکر بیان کرد: براساس نتایج نظر سنجی انجام شده بیش از 96 درصد گردشگران نوروزی شاهین شهر از خدمات و تسهیلات ارائه شده اظهار رضایت کرده اند.

وی با بیان اینکه 89 درصد از مسافران نوروزی کیفیت خدمات را ( بسیار خوب ) ارزیابی کرده اند اذعان داشت: در عین حال 7 درصد میهمانان نوروزی نیز کیفیت خدمات را قابل قبول دانسته اند.

شهردار شاهین شهر افزود: آذین بندی و گل آرایی شهر، برپایی کارگاه های جنبی و نمایشگاه های هنری، چاپ و توزیع هزاران نسخه نقشه دستیابی به اماکن مورد توجه گردشگران، تولید و توزیع سه هزار بروشور راهنما و توزیع بیش از 5 هزار ویژه نامه نوروزی که اطلاعات جامعی از برنامه های توسعه این شهر را ارائه می داد از جمله خدمات ارائه شده توسط ستاد نوروزی شهرداری بود.

دکتر ذاکر همچنین به ارزیابی سایر داده های اطلاعاتی فرم های نظرسنجی که توسط گردشگران تکمیل شده است پرداخت و گفت: 98 درصد گردشگران زیبایی،‌طراوت و جذابیت های بصری،‌95 درصد روشنایی معابر و ساختارهای بدیع شهری و پاکیزگی منحصر به فرد شاهین شهر را از دلایل رضایتمندی بیان نموده اند.

به گفته ایشان: در حالی که شهرداری از دو ماه قبل خود را آماده پذیرائی گردشگران نموده بود، 9 واحد سازمانی با استعداد 99 نفر به طور شبانه روزی در این زمینه فعال بوده اند.

دکترعلی اصغر ذاکر همچنین گفت: فعالیت شهرداری بر سه بخش  آماده سازی شهر، ارائه تسهیلات و امکانات و اجرای برنامه های جنبی برای مدیریت اوقات فراغت مسافران قاعده شده و در این راستا 62 اقدام توسط ستاد تعریف و هدفگذاری شد.

وی همچنین ضمن تقدیر از خادمین ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری افزود: سطح خدمات که با رضایتمندی بالای مسافران مواجه گردید نشانگر علاقه مندی آحاد و اقوام ساکن در این شهر نسبت به آداب میهمان نوازی و تکریم گردشگران بوده و آئینه تمام نمایی از ابعاد فرهنگی مردم این خطه است.

شهردار گفت: تحليل آمار رضایتمندی گردشگران حقیقت تازه ای را در برابر مدیریت شهری قرار می دهد و حاکی از آن است که منبعد بایستی شاهین شهر را بعنوان یک قطب جذب توریستم تلقی کرد و برای توسعه آن برنامه ریزی نمود بطوریکه بخشی از اقتصاد شهری را متحول نماید.

وی اضافه کرد: به لحاظ بافت قومیتی، هزاران گردشگر برای دید و بازدید نوروزی و استفاده از فضای دلگشای شاهین شهر به این شهر سفر کردند و از 1 تا 14 روز را میهمان بستگان خود بودند اما در عین حال 8560 گردشگر نیز ضمن استفاده از امکانات ستاد نوروزی شهرداری در محلهای آماده شده توسط ستاد نوروزی شهرداری اسکان یافتند.

شهردار گفت: افزایش 17 درصدي حجم گردشگران نسبت به سال گذشته در حالی اتفاق افتاد که استان تهران بالاترین نرخ اعزام گردشگر به شاهین شهر را در نوروز امسال به خود اختصاص داده است.

دکتر علی اصغر  ذاکر فراوانی خانوار در سفر به شاهین شهر را شامل گروه های 4 و 3 نفره اعلام نمود و تجمیع مسافران در روزهای اول، سوم، هشتم فروردین ماه را قابل توجه دانست.

در پایان، شهردار شاهین شهر اطمینان داد که براساس مستندات این نظرسنجی، بسته های تشویقی جدیدی برای گردشگران در سایر ایام سال پیش بینی خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.