۰۳:۵۹ - پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰

اعمال محدودیت های کرونایی در شاهین شهر و میمه؛ مشاغل گروه های سه و چهار تعطیل شدند

رئیس ستاد کرونای شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: بدلیل قرار گرفتن شهرستان در وضعیت پرخطر نارنجی محدودیت های کرونایی در سطح شهرستان اعمال می شود.

اسفندیار تاجمیری در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ با اشاره به قرار گرفتن شهرستان شاهین شهر و میمه در وضعیت پر خطر نارنجی اظهار کرد: با توجه به تغییر وضعیت رنگ بندی شهرستان شاهین شهر و میمه از رنگ زرد به رنگ نارنجی، جلسه اضطراری ستاد کرونای شهرستان عصر امروز تشکیل شد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان شاهین‌شهر و میمه، از اعمال محدودیت های کرونایی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: کلیه گروه‌های شغلی ۳ و ۴ شامل تالارهای پذیرایی، مهدهای کودک، آموزشگاه‌ها و…. و همچنین فعالیت رستورانها، کافی شاپ ها، چلوکبابی ها، آب میوه و بستنی فروشی ها و صنوفی که دارای پذیرایی هستند تا تغییر وضعیت رنگ بندی شهرستان تعطیل و فقط مجاز به فعالیت به صورت بیرون بر هستند.

وی با بیان اینکه بدلیل تغییر وضعیت رنگ بندی شهرستان به وضعیت پرخطر نارنجی طبق مصوبات ستاد کرونا نماز جمعه در کلیه شهرهای شهرستان برگزار نمی شود افزود: با توجه به کاهش تردد و تراکم در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، برگزاری هرگونه دورهمی و تجمع در پارکها، بوستانها و تفرجگاه های شهرستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع است که شهرداری و نیروی انتظامی مسئولیت اجرای دقیق این مصوبه را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه کلیه آرامستان‌های سطح شهرستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه برای عموم تعطیل و صرفا برای خاکسپاری متوفیان باز می باشد خاطرنشان کرد: حسب مصوبات کمیته حمل و نقل بار و مسافر استان از ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی به شهرستان جلوگیری بعمل آمده و خودروهای عبوری به کمربندی ها هدایت می شوند در صورت تردد جرایم به میزان دو تا پنج میلیون ریال اعمال خواهد شد.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، ایجاد ایستگاه‌های کنترل در دو ورودی پل گرگاب و پل ولیعصر در شاهین شهر، تشکیل دو اکیپ سیار برای سرکشی به نقاط مختلف شهرستان، اعزام اکیپ های بازرسی متشکل از نیروهای اصناف و شبکه بهداشت و درمان نسبت به بازرسی از اصناف در شیفت عصر و شب، تجهیز و راه اندازی دو مرکز سرپایی رپید تست کرونا در مرکز گلدیس، علامه حلی و مسجد امام حسن(ع) خانه کارگر را از جمله مصوبات ستاد کرونای شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.