۱۱:۲۹ - دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

بازرسی از بیش از دو هزار واحد صنفی شاهین شهر و میمه/ نظارت بر‌ بازار شب عید تشدید می شود

رئیس اتاق اصناف شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: طرح نظارت بر بازار شب عید از پنجم اسفندماه شروع شد و تاکنون بیش از دو هزار واحد مورد بازرسی قرار گرفته اند.

اکبر برندگی، در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از طرح تشدید نظارت ها بر بازار شب عید خبر داد و اظهار کرد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر کنترل قیمت بازار شب عید از پنجم اسفند شروع شده که تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت که روزانه دو اکیپ 4 نفره از واحدهای صنفی بخش مرکزی شهرستان و دو اکیپ سه نفره از واحدهای صنفی بخش میمه نظارت می کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه محوریت گشت های بازرسی تعزیرات بر عهده واحد بازرسی اتاق اصناف است خاطرنشان کرد: گشت های مشترک با همکاری اداره صنعت معدن تجارت، تعزیرات حکومتی، بهداشت محیط، اماکن عمومی، معاونت غذا و دارو، شبکه دامپزشکی و جهاد کشاورزی انجام می شود که از ابتدای شروع طرح تاکنون دو هزار و 110 واحد صنفی سطح شهزستان مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت واحد بازرسی ویژه بخش میمه افزود: بازرسان در گشت های مشترک علاوه بر کنترل قیمت کالاهای مورد نیاز اعم از پوشاک، آجیل، میوه و شیرینی و امسال بطور ویژه روغن و مرغ به رعایت سلامت مواد غذایی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیز نظارت می کنند و بر حسب میزان رعایت یا عدم رعایت مورد تشویق، تذکر، تعهد، جریمه و پلمپ قرار می گیرند که در این بازرسی ها سه واحد صنفی پلمپ و 23 واحد صنفی متخلف دیگر جریمه شدند.

برندگی با بیان اینکه 35 بازرس افتخاری با اتاق اصناف شهرستان همکاری می کنند خاطرنشان کرد: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف در تمام ایام تعطیلات نوروز نیز فعال است و شهروندان می توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن های 45278283 و 09136038199 با واحد بازرسی در میان بگذارند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.