۱۴:۰۶ - شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳

شهر اصفهان جای دفن جاسوس آمریکایی نیست

حاجی دلیگانی تاکید کرد:از وزارت امور خارجه انتظار هست نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و نگذارد فردی که چهار بار متهم به جاسوسی شده و اظهار نظرهای ناخردمندانه ای در خصوص انقلاب اسلامی ایران داشته در اصفهان خاک شود.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر ومیمه در گفتگویی با اشاره به اعتراض و نارضایتی مردم شهید پرور اصفهان به دفن ریچارد فرای در این شهر، گفت : شهر اصفهان جای دفن جاسوس آمریکایی نیست  و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم این اتفاق رخ دهد وخواسته مردم نیز همین هست .

حاجی دلیگانی تاکید کرد: از وزارت امور خارجه انتظار هست نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و نگذارد فردی که چهار بار متهم به جاسوسی شده  و اظهار نظرهای ناخردمندانه ای در خصوص انقلاب اسلامی ایران داشته در اصفهان خاک شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان این که با دفن ریچارد فرای در اصفهان مخالف هستند، گفت : در مجمع نمایندگان استان در حال تهیه بیانیه ای در خصوص مخالفت با این موضوع هستم .

وی خاطرنشان ساختند که خاک اصفهان مدفن ۲۳ هزار شهید گلگون‌کفن است، گفت :  نمی گذاریم کسانی که زبان و قلم های آن ها آلوده به ریختن خون شهدا ما هستند در شهری که یک روز ۳۰۰ شهیدتقدیم انقلاب کرده به خاک سپرده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.