۱۳:۳۰ - سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

سردار فداء:

خون حاج قاسم، جبهه جدیدی در برابر جبهه استکبار ایجاد کرد

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: خون حاج قاسم، جبهه جدیدی در برابر جبهه استکبار ایجاد کرد و سرعت نابودی اشغال گران آمریکایی فرار آن ها را از کشور غرب آسیا بیشتر کرده است.

به گزارش شاهین پرس؛ سردار مجتبی فدا صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلای نماز جمعه شاهین شهر اظهار کرد: خون حاج قاسم، جبهه جدیدی در برابر جبهه استکبار ایجاد کرد و سرعت نابودی اشغال گران آمریکایی و فرار آن ها را از کشورهای غرب آسیا بیشتر کرده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: به برکت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، آمادگی نیروهای مسلح و جبهه مقاومت، به زودی انتقام سخت و پشیمان کننده ای از آمریکایی های تروریست خواهیم گرفت.

سردار فدا با تاکید بر اینکه خون جوشان حاج قاسم جبهه مقاومت را تقویت و مشتاقان پیوستن به مقابله با نیروهای تروریست آمریکایی را بیشتر کرده است، تصریح کرد: این رزمنده بزرگ جبهه مقاومت با شهادتش رویش های جدیدی در جهان اسلامی ایجاد کرده است به طوری که شاگردان و تربیت یافتگان هشت سال دفاع مقدس آرزوی این مجاهد جبهه مقاومت را محقق خواهند کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، مردمد اری، ساده زیستی، عاشق اهل بیت، مدیری توانمند و دشمن شناسی را از جمله ویژگی های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام برد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اضافه کرد: سپهبد شهید سلیمانی، رزمندگان غرب آسیا را از کشورهای پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین را در تیپ های زینبیون، فاطمیون حشدالشعبی دفاع وطنی، حزب الله و مقاومت فلسطین سازماندهی کرد.

وی ادامه داد: کمک های مستشاری و پشتیبانی مالی و دفاعی سپاه قدس، توانمندی های حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین را دوچندان کرده است ، رژیم کودک کش اسرائیل دربرابر رزمندگان فلسطینی و لبنانی آن چنان ضعیف شده اند که دیگر بیش دو روز تاب مقاومت ندارند.

سردار فدا به توطئه های آمریکایی تروریست در اشغال افغانستان و عراق این گونه اشاره کرد: جبهه استکبار به سردمداری آمریکا به دنبال دولت سازی در این دو کشور، اشغال جمهوری اسلامی ایران، تضعیف جبهه مقاومت و چپاول کشورهای منطقه بود اما با رهبری مدبرانه حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و رشادت های سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی همه این توطئه‌ها نقش بر آب شده است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین پرس، در مراسم پاسداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جمعی از مهاجران افغانستانی، هیات های عزاداری و سایر اقشار مردم شاهین شهر حضور داشتند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.