۲۲:۱۰ - دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸

امام‌جمعه شاهین‌شهر تاکید کرد:

ضرورت همکاری و هم افزایی هیات امنای مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج در مقابله با توطئه های دشمنان

امام جمعه شاهین شهر گفت: هیات امنای مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج در مقابله با توطئه های گوناگون جبهه استکبار و جنگ نرم دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید همکاری و هم افزایی نزدیکی داشته باشند.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر در همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان شاهین شهر و میمه که با حضور روسای هیات امنای مساجد و مربیان بصیرتی و تربیتی برگزار شده بود، اظهار کرد: هیات امنای مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج در مقابله با توطئه های گوناگون جبهه استکبار و جنگ نرم دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید همکاری و هم افزایی نزدیکی داشته باشند.

امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر اینکه در مساجد همواره وصیت نامه شهدا، بیانات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام و شهدا همواره باید یادآوری شود تاکید کرد: هیات امنای مساجد به معیشت طلاب جوان و روحانیون مساجد که در تنگنا هستند توجه ویژه کنند.

وی با اشاره به اهداف جبهه استکبار در واردکردن فشار حداکثری به ملت ایران تصریح کرد: دشمنان به دنبال دو قطبی سازی جامعه بین معیشت و مقاومت هستند و این گونه به دروغ می خواهند القا کنند که ملت ایران اگر می خواهد در رفاه باشد باید از مقاومت کردن در برابر فشارهای آمریکا به عنوان سردمدار جبهه استکبار در دنیا دست بردارد.

این تحلیل گر مسائل سیاسی اجتماعی خاطرنشان کرد: مشکل جبهه غربی عربی عبری با جمهوری اسلامی بر سر این است که این نظام انقلابی پیام حق و حقیقت بر اساس دستورات الهی و مکتب اهل بیت(ع) برای جوامع بشری دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهين شهر و میمه تاکید کرد: بصیرت به عنوان عامل پیش برنده مردم در برابر خباثت های دشمنان در روح نظام جمهوری اسلامی است به همین علت است که جبهه غرب با وجود هزینه های بسیار و طراحی های پیچیده در فتنه های مختلفی هم چون فتنه 88، 96 و 98 نتوانست این انقلاب ولایی را به زانو و تسلیم مجبور کند.

رئیس شورای امر به معروف و نهی منکر شهرستان شاهین شهر و میمه اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با بیانات دقیق و گهربار خود بصیرت را در ملت ایران در برابر توطئه های شوم دشمنان تقویت و بالا برده است.

امام جمعه شاهین شهر بابیان این نکته که توطئه های دشمنان همواره علیه ملت ایران ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: مساجد بهترین مکانی است که می توانیم ابعاد این توطئه ها را برای مردم با همکاری نیروهای بسیجی تبیین کنیم.

هم افزایی و وحدت رویه هیات امنای مساجد و بسیج بسیار ضروری است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نیز در این همایش با استناد به آیاتی از سوره مبارکه حج، اظهار کرد: کسب تقوا برای هر مومن فقط از طریق عبادت های فردی نیست بلکه باید با تعظیم شعائر الهی هم باشد.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی تشریح کرد: براساس تفسیر این آیات شعائر الهی شامل تقویت نمازهای جماعت، جمعه و حضور پررنگ در راهپیمایی ها و انتخابات در نظام جمهوری اسلامی است.

این تحلیل گر مسائل سیاسی ابراز کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که براندازی نظام ولایی ایران با جنگ های سخت و نرم امکان پذیر نخواهد شد بلکه باید فشارهای حداکثری اقتصادی و تبلیغاتی بر ملت ایران وارد آورد.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه نباید از جنگ اقتصادی آمریکا ترسید چون ملت ایران این جنگ را به فرصتی برای درون زایی اقتصاد تبدیل خواهد کرد خاطرنشان کرد: برخی از کوته فکران سیاسی هنوز برای فتنه گران 88 دلسوزی می کنند در حالی که این فتنه گران ابزاری برای غرب در ایجاد فشارحداکتری بر ملت ایران هستند.

وی از بسیجیان و روحانیون مساجد خواست مردم را نسبت به برپایی باشکوه راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات مجلس در اسفندماه سال جاری، تهییج و دشمنان را در طراحی فتنه های جدید مایوس کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان هم افزایی و وحدت رویه هیات امنای مساجد با بسیج را در مناسبت های ملی پیش رو موثر و ضروری ذکر کرد.

پیوند بسیج با مساجد، همواره منشاء خیر برای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده

سرهنگ پاسدار مسعود جهانگیری، در ادامه با بیان اینکه کادرسازی بسیج از مساجد شروع شد، مساجد محل اعزام رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تشییع پیکر پاک شهیدان بودند خاطرنشان کرد: پیوند مبارک بسیج با مساجد، همواره منشاء خیر برای نظام جمهوری اسلامی بوده که در شرایط حساس کنونی نیز باید تقویت شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهين شهر و میمه، فعال شدن صندوق های قرض الحسنه بسیج در مساجد، افزایش نشست بصیرت افزایی، اجرای طرح های کریمانه بسیج در مساجد همچون تهیه جهیزیه برای دختران نیازمند با همکاری هیات امنای مساجد را خواستار شد.

وی هوشیاری بسیجیان در مواجهه با ترفندهای فتنه گران را ستود و تاکیدکرد: عوامل ضد انقلاب به دنبال نفوذ در پایگاه های بسیج و ایجاد فاز های مبارزاتی علیه نظام هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.