۲۰:۱۰ - سه شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۸

همزمان با در سالروز شهادت امام رضا(ع) برگزار شد؛

اجتماع بزرگ عزاداران رضوی در حرم سیده صالحه خاتون(س)/ تصاویر

همزمان با سالروز شهادت امام هشتم شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) هیئات مذهبی بخش میمه در قالب دسته های عزادار در صحن امامزاده سیده صالحه خاتون(س) روستای ازان تجمع کرده و به عزاداری پرداختند.

به گزارش شاهین پرس؛ ارادتمندان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت در بخش میمه عصر امروز در سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) در اجتماع بزرگ هیات مذهبی در صحن حرم مطهر امامزاده سیده صالحه خاتون(س) روستای ازان به عزاداری پرداختند.

این مراسم با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و بخش میمه و بیش از پنج هزار نفر از اهالی شهرهای میمه، وزوان، لایبید و روستاههای ازان، زیاد آباد، ونداده ، خسرو آباد برای پنجمین سال متوالی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیات مذهبی و کانون مداحان بخش میمه برگزار شده بود که عزاداری، سخنرانی امام جمعه شهر میمه و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اجرای گروه سرود بین المللی آوای منتظران از جمله برنامه های این اجتماع بزرگ بود.

بقعه متبرکه امامزاده سیده صالحه خاتون(س) بنت موسی بن جعفر(ع) و خواهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در روستای ازان واقع شده و همه ساله در ایام و مناسبتهای ویژه پذیرای خیل انبوه ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.