۱۴:۱۹ - جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸

امام‌جمعه شاهین‌شهر:

وحدت، استراتژی تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی ایران است

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه وحدت استراتژی تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی ایران است گفت: دشمنان نمی خواهند بین مسلمانان کشورهای اسلامی وحدت وجود داشته باشدو همواره در تلاش هستند که این وحدت و انسجام را از بین ببرند.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام قاسم هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهین شهر با تاکید بر اینکه وحدت استراتژی تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی ایران است اظهار کرد: دشمنان نمی خواهند بین مسلمانان کشورهای اسلامی وحدت وجود داشته باشد بنابراین با تفرقه افکنی و موج سواری بر آن در تلاش هستند این وحدت را از بین ببرند.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه رفتارهای تند و رادیکالی در هر جای دنیا محکوم است ابراز کرد: رفتارهای رادیکالی امروز به نفع جمهوری اسلامی ایران نیست و بیش از گذشته نیازمند وحدت و بصیرت هستیم زیرا این رفتارها همواره مورد سوء استفاده دشمنان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه امام جمعه مدعی است و باید انتقاد منصفانه داشته باشد، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی ائمه جمعه نقد منصفانه برای ایجاد روحیه امید و نشاط در بین مردم است مسئولان نیز باید به درستی به وظایف خود عمل کنند نظام جمهوری اسلامی از ابتدا موافق افراد کم کار و بی انگیزه برای کار و تلاش نبوده و این افراد روح امام(ره) را آزرده خاطر می کنند.

حجت الاسلام هاشمی، با تاکید بر اصل شفافیت و لزوم اجرای آن در همه دستگاه های کشور، ابراز کرد: در نظام مردم سالار دینی باید دیوارها برداشته شود و مردم بدانند منتخبین خود در مجلس شورای اسلامی در خصوص مسایل مهم چه موضعی داشته و از استدلالات آنها آگاه و باخبر باشند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر با اشاره به شکست های پی در پی استکبار جهانی در غرب آسیا، گفت: رییس جمهور آمریکا برای انتخابات پیش رو به برگ برنده ای در خاورمیانه نیاز دارد و تاکنون با وجود هزینه های گزاف همه فتنه انگیزی های آمریکا در منطقه غرب آسیا به شکست انجامیده است.

وی لشکر کشی ارتش ترکیه به شمال سوریه که منجر به آواره شدن بیش از سه هزار و 500 نفر از مردم این کشور به بهانه سرکوب کردن کردهای شمال این کشور را محکوم کرد.

حجت الاسلام هاشمی، با اشاره به سالروز تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال 1343 ابراز کرد: اگر امام(ره) نبود این قانون ننگین و خجالت آور همچنان در کشور اجرا می شد و استان خوزستان نیز هم مانند استان بحرین از کشور جدا شده بود و پس از تخریب قبور مطهر چهار امام در بقیع، قبور سایر ائمه معصومین نیز تخریب شده بود اما پیروان خط امام بر علیه این قانون قیام کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.