۱۲:۴۲ - جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸

هلاکت عامل اصلی شهید ناجا؛

جزئیات انتقام خونین نیروی انتظامی از قاتل شهید میلاد امینی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: قاتل شهید میلاد امینی مدافع امنیت بامداد امروز در درگیری مسلحانه با مأموران نیروی انتظامی در اصفهان به هلاکت رسید.

سرهنگ حسین بساطی در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از هلاکت قاتل شهید استوار یکم میلاد امینی خبر داد و اظهار کرد: شب گذشته در محدوده خیابان امام خمینی(ره) شهر اصفهان مأموران نیروهای انتظامی در عملیاتی ضربتی و هوشمندانه با استفاده از شگردهای پلیسی، دو سارق قاتل شهید میلاد امینی شناسایی و در درگیری مسلحانه با نیروی انتظامی عامل اصلی این جنایت فردی  ۴۵ساله به هلاکت رسید و همدست وی که فردی  ۲۴ ساله بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه، با اشاره به کشف و ضبط یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۲ قبضه اسلحه گرم و  ۶۰ تیر جنگی از متهمان در این عملیات، خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروهای انتظامی بر سر پیمان خود برای حفظ امنیت، تا پای جان ایستاده‌اند و اجازه ناامنی را به کسی نخواهد داد.

وی تصریح کرد: حدود 10 دوز قبل و در آستانه هفته نیروی انتظامی استوار یکم  میلاد امینی همگام کنترل محورهای مواصلاتی شاهین‌شهر با دو سارق مسلح درگیر و از ناحیه دست و شکم مجروح شد که پس از دو روز بعلت شدت جراحات در بیمارستان گلدیس به درجه رفیع  شهادت نائل آمد و سرباز وظیفه میلاد فلاحتی نیز در این درگیری با اصابت گلوله مجروح شد.

سرهنگ بساطی افزود: پیکر مطهر شهید ناجا استوار یکم میلاد امینی ۱۱ مهر در شهر درچه تشییع و در گلزار شهدای ولاشان این شهر به خاک سپرده شد و از این  شهید بزرگوار یک فرزند دختر یک و نیم ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.