۰۸:۱۸ - یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۲

مشکل اصلی جامعه

تورم و وضعیت اقتصادی و معیشتی

گرانی ، تورم و مشکلات اقتصادی موجود جامعه مشکلاتی که عموم مردم جامعه را درگیر خود کرده و برخی از خانواده ها را در سختی و تنگنا قرار داده است.

 SAM_0588   گرانی ، تورم و مشکلات اقتصادی موجود جامعه مشکلاتی که عموم مردم جامعه را درگیر خود کرده و برخی از خانواده ها را در سختی و  تنگنا قرار داده است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین نا، در سالن مملو از جمعیت آرام روی صندلی نشسته بود . بر خلاف ظاهر آرام ، در درون غوغایی بود  با خود کلنجار می رفت ، که وقتی نوبتش رسید از کجا شروع کند و چه بگوید ، مردد بود که به درخواستش رسیدگی می شود یا نه ؟ کنارش نشستم و پرسیدم که چندمین بار است که مراجعه کرده ؟ گفت بار اول است که به اینجا آمده ام اما دل سفره نیست که بازش کند . خیلی ناراحت بود . با امیدواری آمده بود اما نخواست که مشکلش را با کس دیگری در میان بگذارد.
آنسوی دیگر سالن نماینده مردم شاهین شهر و میمه با صبوری هرچه تمام تر پای درد و دل مراجعه کنندگان نشسته بود و با حوصله و دقت صحبت های آنان را می شنید و به خواسته ها و مشکلات آنان رسیدگی می کرد.
حق شناس مسئول دفتر نماینده مجلس قبل از شروع دیدار با مراجعین صحبت و راهنمایی می کرد. .یکی دیگر از مراجعین می گفت با اینکه چندمین بار است مراجعه کرده ام هر دفعه برخورد خوب و شایسته ایی داشته اند و به مشکلاتم پس از بررسی رسیدگی کرده اند. می گفت از نماینده مردم متشکرم که این فرصت را ایجاد کرده اند تا ما بتوانیم با نماینده خود در مجلس از نزدیک دیدار داشته باشیم و بتوانیم مشکلاتمان را با ایشان در میان بگذاریم
همه کسانی که هرهفته مراجعه می کنند و یا اصلا مراجعه نمی کنند همه یک مشکل مشترک دارند و از نماینده شهر خواستار هستند که با کمک همکاران خود در مجلس در جهت رفع آن تلاش کنند و آن مشکل گرانی ، تورم و مشکلات اقتصادی موجود جامعه است چراکه این مشکل عموم مردم جامعه را درگیر خود کرده و برخی از خانواده ها را در سختی و تنگنا قرار داده است.
برنامه ملاقات مردمی یکی از برنامه های اصلی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوارمی باشد که همه هفته در روزهای پنجشنبه از ساعت 10 الی 12 انجام می پذیرد به گفته مسئول دفتر نماینده ، هر پنجشنبه قریب به 150 نفر جهت ملاقات حضوری وقت می گیرند که ، در ساعت دیدار این تعداد به دو برابر می رسد. در این دیدار عمده مشکلی که بابت آن مراجعه می شود اشتغال ، بیکاری و مشکلات اقتصادی می باشد.

 

SAM_0588

 

SAM_0585

 

SAM_0586

 

SAM_0584

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.