۰۹:۱۵ - چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر:

هنر انقلاب اسلامی هنری الهام بخش و مبتنی بر مبانی درست است

هنر انقلاب اسلامی هنری الهام بخش و مبتنی بر مبانی درست است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا، آقاییان زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگویی به خبرنگار شاهین نا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهید آوینی نماد هنر اسلامی و هنرمند انقلاب اسلامی است که بیستم فروردین ماه به نام ایشان نامگذاری شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افزود: هنر انقلاب اسلامی هنری الهام بخش و مبتنی بر مبانی درست است. و هنرمند مسلمان عزت را از خدا می جوید و اعتقاد دارد آنچه که پیش خدا ماندگار است کلام پاک مبتنی بر کلام صالح و اعتقاد صالح است.

آقاییان زاده در خصوص گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به برنامه های پیش بینی شده به این مناسبت پرداخت.

پخش فیلم های شهیدآوینی و نقد و بررسی آن در برنامه پنجشنبه ها با سینما در فرهنگسرای اشراق، برپایی نمایشگاه آثار تجسمی در حوزه انقلاب هنرمندان شهرستان در نگارخانه کوثر شاهین شهر و کانون‌های فرهنگی مساجد ارسال پیامک به کلیه هنرمندان شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی و برگزاری ویژه برنامه هایی در 50 کانون فرهنگی مساجد با محوریت آثار تولیدی شهید آوینی و توجه به انقلاب اسلامی، از جمله برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.