۰۱:۲۹ - جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸

حاجی دلیگانی:

ادامه مبارزه با فساد، خواسته ملت ایران از رئیس قوه قضائیه است

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران از رئیس قوه قضائیه می‌خواهند که این روند مبارزه فساد را ادامه دهد و با نابرابری‌های اقتصادی مقابله کند.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در یادواره شهدای حاجی‌آباد شاهین‌شهر با گرامیداشت و ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای انقلاب اسلامی و تاکید بر اینکه اگر مسئولان از مسیر شهدای انقلاب اسلامی فاصله بگیرند در قیامت شرمسار خواهند شد اظهار کرد: شهدای دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، قهرمانان واقعی ملت ایران هستند که عزت و سربلندی کشور را در منطقه غرب آسیا برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به برکت خون شهدای برای نخستین بار در200 سال اخیر یک وجب از خاک کشور به دست متجاوزان به میهن جدا نشد، خاطرنشان کرد: حاصل خون دو هزار شهید مدافع حرم در سوریه موجب افزایش اقتدار منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران، قدرت روزافزون جبهه مقاومت، ضعیف شدن رژیم کودک کش صهیونیستی، فروریختن ابهت پوشالی نظامی آمریکا و زبونی برخی از مرتجعان سرسپرده عرب خلیج‌فارس شد.

عضو کمیسیون ولایی مجلس دهم تأکید کرد: قشر ثروتمند جامعه 843 هزار میلیارد تومان در سال از یارانه پنهان و آشکار استفاده می‌کند درحالی‌که این یارانه حق اقشار حقوق‌بگیر و نیازمند کشور است، به‌ عبارت‌دیگر اقشار مرفه کشور 28 برابر بیش‌تر از افراد نیازمند، از یارانه سوءاستفاده می‌کنند.

حاجی دلیگانی، افزود: سیاست‌های غلط ارزی دولت در سه سال گذشته با به خطر انداختن ثبات ارزی کشور، موجب افزایش تورم، تشدید رکود اقتصادی و گرانی‌های مضاعف برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه شد.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس، اضافه کرد: سیاست‌های غلط بانک مرکزی و دولت در سال 96 آتش به خزانه کشور زد و بیش از 21 میلیارد دلار سرمایه ارزی کشور را به جیب حدود هزار و 800 شرکتی ریخت که بیش‌تر این شرکت‌ها عمر یک‌ساله داشتند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ملت ایران از رئیس قوه قضائیه می‌خواهند که این روند مبارزه فساد را ادامه دهد، خاطرنشان کرد: سیاست‌های غلط اقتصادی درگذشته و سال‌های اخیر منجر به آن شده است که ثروت برخی از دانه‌درشت‌ها سر به فلک بگذارد و از سوی دیگر عده زیادی از مردم با یارانه ماهیانه زندگی را به‌سختی بگذارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سال 98 سال بشارت‌ها است، تصریح کرد: همین برخوردهایی که قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی انجام می‌دهد و مفسدان را در دادگاه محاکمه می‌کند، در دل مردم امیدواری ایجاد کرده است.

یادواره شهدای محله حاجی آباد شاهین شهر با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جمعی از مسئولان شهرستان در مسجد جامع این محله برگزار و روایتگری از خاطرات رزمندگان، مداحی و پخش کلیپ از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.