۱۹:۴۲ - سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳

متلک‌های آبدار فردوسی‌پور در برنامه 90

مجری برنامه 90 در بخش بررسی اسناد منتشره در خصوص قراردادهای اعضای تیم پرسپولیس بحث درخواست برای نگرفتن یارانه را پیش کشید.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا به نقل ازعرش نیوز، عادل فردوسی پور در برنامه اخیر خود نیز مانند همیشه از کنایه های جالبی استفاده کرد که از جمله می توان به درخواست برای نگرفتن یارانه اشاره کرد.

وی در جریان گفتگو با علی دایی اعلام کرد که ارقام منتشر شده در مورد مبالغ قرارداد اعضای تیم پرسپولیس به قدری بالا و میلیاردی است که مردم می گویند چرا باید برخی بازیکنان تا این حد پول بگیرند و آن وقت از مردم بخواهند ازدریافت یارانه ۴۵ هزارتومانی انصراف دهند!

فردوسی پور در ابتدای برنامه نیز از علاقه آندرانیک تیموریان به اخراج در بازی استقلال برابر فولاد صحبت کرد.

13910523000275_PhotoA

وی در خصوص اسناد منتشره در مورد قراردادهای اعضای پرسپولیس با محمد پنجعلی نیز گفتگو کرد و سرپرست پرسپولیس منکر دریافت مبلغ ذکر شده در اسناد شد و تاکید کرد هیچ پولی تاکنون از پرسپولیس نگرفته است که فردوسی پور با کنایه گفت: «احتمالا این پول را به اشتباهی به حساب باباپنجعلی ریخته اند!»

مجری ۹۰ در جریان گفتگو با میرشاد ماجدی سرپرست استقلال نیز در پاسخ به سوال وی که علاقمند است چه تیمی قهرمان شود گفت: «امیدوارم یا نفت یا فولاد قهرمان شوند و اولویت سوم من نیز سپاهان است و اصلا علاقه ندارم استقلال و پرسپولیس قهرمان شوند.»

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.