۱۸:۲۰ - سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳

مدیر روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه ها:

هزینه ثبت نام خوداظهاری یارانه در دفاتر خدمات ارتباطی مشخص شد

مدیر روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه‌ گفت: هزینه ثبت نام خوداظهاری یارانه نقدی در مراکز پیش خوان دولت و پلیس به علاوه ۱۰ و دیگر مراکز 3500 تومان است.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا به نقل از فارس، مسعود کاووسی مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، در خصوص تعرفه ثبت‌نام افراد برای پر کردن اطلاعات خوداظهاری یارانه نقدی که از فردا شروع می‌شود اظهار داشت: این تعرفه برای مراکز مختلف از جمله پیشخوان دولت، پلیس + 10، کافی‌نت‌ها و دیگر مراکز آزاد 3500 فرم در نظر گرفته شده که این موضوع با توافق سازمان هدفمندی و وزارت ارتباطات و اطلاعات بوده است.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با بیان اینکه افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی برای ثبت‌نام در سایت هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد گفت: این افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز کمیته امداد و بهزیستی به صورت رایگان اطلاعات خود را ثبت کنند.

کاووسی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌ای با شرکت پست برای اعزام تیم‌های سیار در مناطق مختلفی که امکان مراکز ثابت وجود ندارد، تصریح کرد: شرکت پست تیم‌های سیاری را برای خانوارهای عشایر و مناطق صعب‌العبوری که امکان ثبت‌نام برای این افراد وجود ندارد پیش‌بینی شده که البته بدون هزینه و رایگان خواهد بود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.