۱۷:۳۵ - شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

حاجی دلیگانی:

اختصاص هزینه درمانی جدید به بیماران دوران دفاع مقدس شاهین شهر

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، هزینه درمانی جدید از طریق بیمه دی به این دسته از بیماران دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار اختصاص داد.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، با گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان به کشور، از اختصاص هزینه درمانی جدید به بیماران دوران دفاع مقدس دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار خبر داد و اظهار کرد: این مصوبه از جمله مطالبات خانواده های معظم شاهد ایثارگر و جانباز بود که با ارسال نامه و پیامک برای بهبود شرایط درمانی و پوشش بیمه ای درخواست کرده بودند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این طرح درمانی جدید از طریق بیمه دی به این دسته از بیماران اختصاص پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از دریافت گزارش‌ها و درخواست‌های بیماران تحت پوشش، موافقت کرد که هزینه درمانی جدید از طریق بیمه دی به این دسته از بیماران دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار اختصاص دهد.

وی افزود: چند وقتی بود که بیماران دوران دفاع مقدس در این دو شهرستان از نحوه خدمات درمانی و دارویی برخی از مراکز درمانی و داروخانه‌های تحت پوشش رضایت نداشتند و درخواست می‌کردند پوشش بیمه‌ای بهتری به‌ منظور تأمین داروهای موردنیاز و درمان برخی از بیماری‌های صعب‌العلاج ناشی آثار جنگ به آنان اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی اظهار کرد: این نهاد انقلابی امروز موافقت کرد که 30 میلیارد تومان اعتبار تکمیلی برای تأمین بهتر خدمات بیمه‌ای به بیمارستان امام رضا0ع) دولت‌آباد، داروخانه‌های طرف قرارداد در شهرهای گز، شاهین‌شهر و میمه اختصاص دهد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اختصاص این مبلغ برای درمان و تأمین داروهای مورد نیاز بیماران جانباز، ایثارگر و شاهد، هدیه بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به مناسبت 26 مرداد، سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.