۱۵:۰۰ - چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

تشییع باشکوه هنرمند بااخلاق کشور در شاهین شهر +فیلم و عکس

پیکر مرحوم بهنام صفوی خواننده بااخلاق کشور ظهر امروز بردستان هنرمندان و اقشار مختلف مردم در آرامستان بهشت معصومه(س) شاهین شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش شاهین پرس؛ پیکر مرحوم بهنام صفوی هنرمند جوان و خواننده بااخلاق کشور صبح امروز از مقابل خانه هنرمندان اصفهان تشییع و سپس برای خاک سپاری به آرامستان شاهین شهر منتقل شد.

پیش از شروع این مراسم، قطعه هایی از آثار این هنرمند پخش شد.، هنرمندان نیز با نواختن موسیقی محلی جنوب کشور یاد این خواننده محبوب نسل جوان را گرامی داشتند.

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ ایرانی متولد ۱۵ تیر ١٣۶٢ در شیراز بود. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرده است. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران بود.

موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد و سپس به فراگیری ساز‌های کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد.

بهنام صفوی در سال ۱۳۸۵ قطعه «تمنا» را منتشر کرد که مورد استقبال قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش «عشق من باش» در سال ۱۳۸۸ شد. «آرامش»، «فوق‌العاده» و «معجزه» دیگر آلبوم‌هایی است که از این خواننده پاپ به بازار عرضه شده است.

صفوی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغزی شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی شد.

حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی هم برگزار کرد.

همچنین چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و دوباره توسط مجید سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان جراحی شد.

صفوی پس از بهبودی شرایط جسمی به ایران بازگشت، اما دی ماه ۹۷ بار دیگر علائم بیماری در وی پدیدار و در بیمارستان بستری شد و در نهایت خواننده جوان پاپ کشورمان این بار نتوانست در مقابل بیماری تاب بیاورد و با دنیا وداع کرد، پیکرش ظهر امروز در قطعه هنرمندان آرامستان بهشت معصومه(س) شاهین شهر آرام گرفت.

بهنام صفوی در جان و دل مردم جا دارد

حسینعلی حاجی دلیگانی، که در مراسم تشییع این هنرمند شرکت کرده بود، درگذشت  ایهنرمند محبوب را به جامعه هنری، هنرمندان کشور اسلامی و به ویژه مردم اصفهان و شاهین شهر تسلیت گفت و اظهار کرد: بهنام صفوی در جان و دل مردم جا دارد و جمعیت انبوهی که برای وداع با پیکر وی به خانه هنرمندان اصفهان آمدند نشان دهنده محبوبیت و علاقه مندی مردم به این هنرمند عزیز کشورمان است.

نماینده شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه بهنام صفوی هنرمندی میهن دوست و پایبند به ارزش های ایثارگری بود، افزود: از انتخاب شایسته خانواده صفوی برای خاکسپاری این هنرمند محبوب در قطعه هنرمندان شاهین شهر  تشکر می کنم.

وی با تاکید بر آمادگی مجلس شورای اسلامی در حمایت از هنرمندان موسیقی تصریح کرد: خانه ملت این آمادگی را دارد که در قالب کمیسیون فرهنگی، پیشنهادات را مورد بررسی قرار دهد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی  اضافه کرد: با بهره گیری از هنر و زبان هنر می توان ارزش ها را با ماندگاری بیشتری به جامعه منتقل کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.