۱۴:۲۸ - دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

حاجی دلیگانی:

هدف آمریکا، وادار کردن مسئولان کشور به مذاکره است

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی، گفت: هدف آمریکا از آوردن ناوهای خود به خلیج‌فارس، ایجاد ترس در مسئولان و وادار کردن آنان به مذاکره است.

حسینعلی حاجی دلیگانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شاهین پرس؛ به تحرکات اخیر آمریکایی ها در اعزام ناو هواپیمابر به منطقه، اظهار کرد: هدف آمریکا از آوردن ناوهای خود به خلیج‌فارس، ایجاد ترس در مسئولان و وادار کردن آنان به مذاکره است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تحلیل‌گران و کارشناسان نظامی تأکید دارند که آمریکا در این شرایط توان پرداخت هزینه جنگ با ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: آمریکا اگر می‌خواست به ایران حمله کند، ناوهای خود را در تیررس سپاه و ارتش ایران قرار نمی‌داد؛

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و افرادی چون ترامپ، جان بولتون و پمپئو تلاش دارند جنگ روانی و رسانه‌ای برضد ملت و دولت ایران به وجود آورند و به‌طورقطع جنگی میان ایران و آمریکا اتفاق نخواهد افتاد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: آمریکایی‌ها پس از هزینه‌های بسیار در جنگ‌های عراق و سوریه و افغانستان، در شرایط فعلی توان اقتصادی و نظامی کافی برای مقابله و رویارویی با ایران را ندارند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: متأسفانه در شرایطی که آمریکایی‌ها، خودشان به‌خوبی می‌دانند توان مقابله با ما را ندارند، عده‌ای در داخل تلاش دارند تا ترس بر مردم غلبه کرده و هر روز فریاد می‌زنند که اگر جنگ بشود، ما بیچاره می‌شویم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تأکید کرد: این عده می‌خواهند مسئولان را وادار به عقب‌نشینی در برابر آمریکا کرده و به همین دلیل ترس از جنگ را در کشور ترویج می‌دهند. این در حالی است که ملتی که تجربه موفق هشت سال دفاع مقدس را دارد، هرگز از جنگ هراسی به دل راه نمی‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.