۱۵:۵۴ - سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

عضو فراکسیون ولایی مجلس:

مجلس به نمایندگان انقلابی نیاز دارد

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به نمایندگان انقلابی نیاز دارد تا با قدرت و سرعت به رفع مشکلات کشور اقدام کنند و هریک از نمایندگان الگویی همچون شهید مدرس برای ملت ایران باشند.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، صبح امروز در اجتماع طلاب دانشجوی شهید بهشتی اصفهان، با بیان اینکه هر یک از نمایندگان باید الگویی همچون شهید مدرس برای ملت ایران باشند، اظهار کرد: مجلس به نمایندگان انقلابی نیاز دارد تا با قدرت و سرعت به رفع مشکلات کشور اقدام کنند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از موضع دوگانه برخی از مسئولان، خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان در جامعه یک جور صحبت می کنند اما وقتی پای تصمیم گیری پیش می آید به گونه دیگری خلاف صحبت های خود تصمیم گیری می کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، اضافه کرد: این شیوه رفتاری مسئولان که به خاطر کسب منافع فردی و جناحی و حزبی است، شیوه انقلابی نیست و به یقین مورد قبول جامعه نیز نخواهد بود.

حاجی دلیگانی، ادامه داد: در استیضاح برخی از وزرا در مجلس و یا تصویب برخی از لوایح و طرح ها در صحن مجلس شورای اسلامی نیز برخی از نمایندگان دچار دورنگی در رفتار و گفتار شده اند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: رای برخی از نمایندگان را افراد و جریانات خارج از مجلس با اعمال فشار تحت تاثیر قرار داده تغییر می دهند.

وی تصریح کرد: برخی از افراد صاحب نفوذ و یا جریانات در دولت و خارج از دولت به فلان نماینده می گویند که اگر اینچنین رای ندهی اعتبار فلان طرح عمرانی حوزه انتخابیه شما قطع می شود و بدین طریق آرای مجلس را به نفع خود و یا جریان حزبی تغییر می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.