۱۸:۱۰ - پنجشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

حاجی دلیگانی:

تحریم نفتی آمریکا، به شکوفایی صنعت نفت کشور منجر خواهد شد

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی گفت: تحریم نفتی آمریکا، به شکوفایی صنعت نفت کشور منجر خواهد شد و وزارت نفت ازاین پس به جای فروش نفت خام تلاش بیشتری برای صادرات فرآورده‌های نفتی خواهد کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شاهین پرس؛ با اشاره به اقدام آمریکا درباره فروش نفت ایران، اظهار کرد: تحریم نفتی آمریکا، به شکوفایی صنعت نفت کشور منجر خواهد شد و وزارت نفت ازاین پس به جای فروش نفت خام تلاش بیشتری برای صادرات فرآورده‌های نفتی خواهد کرد.

وی افزود: تحریم نفتی آمریکا فرصت بزرگی برای کشورمان است که دولت به جای سرمایه‌گذاری در برخی صنایع که توجیه کافی ندارد، دربخش پالایش فرآورده‌های نفتی سرمایه‌گذاری کند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با ۱۵ کشور همسایه و صادرات بنزین، گازوئیل و سایر فرآورده‌های دیگر با کیفیت می توان صاحب درآمدهای بیشتری کند.

حاجی دلیگانی، تصریح کرد: دولت ترامپ بداند که جمهوری اسلامی ایران دوستان بسیاری دارد و می تواند نفت خود را هرآنچه لازم باشد به فروش برساند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس به ملت اطمینان راداد که تحریم دولت زورگوی آمریکا با تلاش مسئولان شکست خواهد خورد و شکوفایی اقتصادی در حوزه نفت را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.