۱۲:۰۱ - چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

معاون خدمات شهری شهرداری شاهین شهر:

نوروز 98 شاهین شهر میزبان 35 هزار مسافر نوروزی بود

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر، با بیان اینکه شاهین شهر در ایام تعطیلات نوروز میزبان 35 هزار مسافر نورزوی بود، گفت: مسافران نوروزی شاهین شهر نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شاهین پرس؛ حمیدرضا فدایی، در صحن علنی شورای شهر با اشاره به افزایش مسافران نوروزی شاهین شهر، اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز 98 شاهین شهر میزبان 35 هزار مسافر بود که این میزان نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر، افزود: شهرداری شاهین شهر به مناسبت فرارسیدن نوروز، با کاشت حدود ۱۱۰ هزار بوته گل در بوستان‌ها، میدان‌ها و بلوارهای سطح شهر، نصب بیش از ۶۰ المان نوروزی با طرح‌های متفاوت در میادین و بوستان‌های شهر و رنگ آمیزی حدود ۱۳۰ هزار متر طول جدول خیابان‌ها و بلوارهای سطح شهر، فضا و مبلمان شهری را زیباتر و دلپذیرتر از سال‌های گذشته کرد بود که تحسین همگان را در برداشت.

وی با اشاره به رضایت ۹۸ درصدی مسافران نوروزی از روند تسهیلات و اسکان در شاهین شهر، و تعطیلات بدون حادثه، ابراز کرد: ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر، اعم از آتش نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعت و شیفتی برای انجام خدمات در محل ستاد نوروزی واقع در مجموعه تفریحی و گردشگری شاهین شهر فعالیت‌های مطلوبی به مسافران و میهمانان نوروزی ارائه می کردند.

رئیس ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر، به بارش های سیل آسای بهاری اخیر اشاره کرد و افزود: از ابتدای فصل بهار حدود ۳۰ ساعت بارش شدید در شاهین شهر وجود داشت که با توجه به احداث و مرمت کانال و مسیل ها در ورودی شهر و همچنین آمادگی کامل نیروهای خدمات رسان در حوزه‌های مختلف شهرداری هیچ حادثه‌ای در شهر اتفاق نیفتاد و سیلاب به خوبی در مسیر کانال‌های جدید هدایت و مهار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.