۱۱:۱۵ - سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

یادواره شهیده زینب کمایی؛

همایش شهر من، جبهه من در شاهین شهر برگزار شد/ تصاویر

یادواره شهیده زینب کمایی با عنوان شهر من جبهه من ویژه دخنران نوجوان، با حضور خواهر شهید و بانوی تازه مسلمان اهل روسیه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست. حقیقتا یکی از مصادیق این جمله شهید بهشتی، دانش‌آموز «شهید زینب کمایی» است که تنها به جرم داشتن حجاب و شرکت در برنامه های فرهنگی دینی از جمله راهپیمایی علیه بدحجابی در سالهای ابتدای پیروزی انقلاب توسط منافقین به شهادت رسید.

شهیده زینب کمایی الگویی شایسته برای نوجوانان همه دوران

شهیده زینب کمایی دانش آموز شهیدی که مبارزه را از خودسازی شروع کرد و در سربرگ همه دفترهای خودسازی اش این جمله به چشم می خورد «می‌خواهم لحظه‌ای فراموش نکنم که در محضر خداوند هستم و هیچ‌گاه گناه نکنم.» او که با ایمان و تقوای عملی خود در راه اسلام و انقلاب تلاش و فعالیت می کرد در سال 61 با خون خود برگی از دفتر آزادگی را به نام خود ثبت و نه تنها برای دانش آموزان هم عصر خود بلکه برای نوجوانان همه دوران ها سرمشقی نیکو شد.

یادواره شهیده زینب کمایی با عنوان شهر من جبهه من، با حضور پرشور بیش از 700 نفر از دانش آموزان نوجوان دختر مدارس شاهین شهر و صحبتهای شیرین بانوی تازه مسلمان شده اهل روسیه، خاطرات خواهر شهیده کمایی و روایتگری رزمنده دوران دفاع مقدس در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

اجرای گروه سرود دانش آموز شهید و تصویر گری از چهره شهید از جمله دیگر بخش های این مراسم بود که مورد استقبال دانش اموزان قرار گرفت.

شهیده زینب کمایی یکی از 9 شهید ترور شهرستان شاهین شهر و میمه است که ابتدای فروردین سال 61 منافقین کوردل بوسیله چادرش در شاهین شهر او را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.