۱۹:۳۳ - سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

پیام قدردانی فرماندار شاهین شهر و میمه از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، با صدور پیامی از حضور شکوهمند مردم همیشه در صحنه شهرستان شاهین شهر و میمه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، با صدور پیامی از حضور شکوهمند مردم همیشه در صحنه شهرستان شاهین شهر و میمه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور آگاهانه ملت شریف ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان شاهین شهر و میمه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان داد که ملت ایران به استمرار حرکت انقلابی خویش در جهت دستیابی به آرمان های والای انقلاب و ادامه راه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی مصمم است و با پیروی از هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در جهت رشد و بالندگی میهن اسلامی از هیچ تهدیدی نخواهند هراسید.

ایران اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر به مرد، زن، پیر و جوان خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنانش ایران اسلامی به روز یأس و نومیدی تبدیل نمود.

این حضور حماسی در شرایطی به وقوع پیوست که ایران اسلامی به دلیل شرایط متلاطم منطقه ای و کینه توزی دشمنان زخم خورده ناشی از شکست های متوالی از نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف ،‌بیش از هر زمان دیگری به وحدت و یکپارچگی جهت مقابله با دشمنان خود نیازمند بود و صد البته که این مهم با شعور و درایت بالای سیاسی مردم به وقوع پیوست.

قطعا مهم ترین پیام این حضور حماسی مردم، تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وحرکت در مسیر حفظ دستاوردها و تقویت پایه‌های انقلاب بود که با وحدت کلمه و ندای همه ملت ایران در گوش جهانیان طنین انداز شد.

اینجانب برخود لازم می دانم از آحاد شهروندان عزیز، خانواده معزز شهدا،‌ جانبازان وایثارگران و مردم همیشه در صحنه شهرستان شاهین شهر و میمه بویژه جوانان عزیزی که بار دیگر با اراده بی نظیر خود، جلوه دیگری از عظمت، اقتدار ، تعامل و همدلی ملی را به نمایش گذاشتند، قدردانی نموده ،سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت می‌نمایم.

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه

23 بهمن سال 1397

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.