۱۹:۱۸ - پنجشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۷

حضور سه تیم از اصفهان در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج/ سطح بالای تیم های حاضر در این رقابت ها

سرپرست تیم استان اصفهان گفت: سه تیم تخصصی انیمیشن‌سازی، ساخت اپلیکیشن و بازی موبایلی از استان اصفهان در اولین همایش تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت کرده‌اند.

به گزارش شاهین پرس؛ اولین همایش تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در تهران از صبح امروز با حضور و فرمان سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزارشده است.

عرصه فضای مجازی، خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در جنگ نرم است که ورود بسیج در این عرصه و تزریق تفکر بسیجی در این زمینه برتری انقلاب اسلامی بر جبهه استکبار رقم خواهد زد.

بنا بر فرمان سردار غیب پرور «نقش جوانان مؤمن انقلابی پای‌کار در افول ایالات آمریکا»، محور مسابقات در تولید انیمیشن، «جوان و مقاومت» محور تولید بازی و «اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی» محور اصلی تولید نرم‌افزار برای این دوره 48 ساعته مسابقات خواهد بود.

این مسابقات در سه بخش تولید انیمیشن، تولید بازی و تولید نرم‌افزار به مدت 48 ساعت بدون وقفه در حال برگزاری است و 100 تیم از سراسر کشور و سه تیم تخصصی انیمیشن‌سازی، ساخت اپلیکیشن و بازی موبایلی از استان اصفهان هم به مدیریت مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

حضور سه تیم تخصصی از اصفهان در اولین همایش تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج 

روح‌الله شاه‌نظری در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در تهران در حال برگزاری است، اظهار کرد: این رویداد صبح امروز با رمز یا امام حسن مجتبی(ع) و فرمان سردار غیب پرور آغاز شد و 100 تیم  در این مسابقات در حال رقابت هستند.

سرپرست تیم استان اصفهان گفت: انیمیشن‌سازی، ساخت اپلیکیشن و بازی موبایلی رشته‌های این مسابقات است که سه تیم سه نفره از هر استان همراه با یک سرپرست در این مسابقات حضور دارند.

وی با اشاره به موضوع این مسابقات، افزود: تیم‌های انیمشین سازی در بخش دوبعدی با موضوع افول آمریکا، ساخت اپلیکیشن با موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و ساخت بازی موبایلی با موضوع جوان و مقاومت باهم به رقابت می‌پردازند.

شاه‌نظری بیان کرد: سطح تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت کرده‌اند خوب و بالا است و همه تیم ها پس از اعلام موضوع توسط سردار غیب پور، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین شروع به فعالیت کردند.

وی ادامه داد: در مرحله اول تیم‌ها با همفکری هم ایده پردازی کردند و این ایده‌ها توسط داوران مشاور ارزیابی شد و در حال حاضر تیم‌ها در حال اجرایی کردن ایده و ساخت محصول خود هستند.

سرپرست تیم استان اصفهان تصریح کرد: این رقابت‌ها بدون توقف و در 48 ساعت برگزار می‌شود که تا 9 صبح شنبه ادامه دارد و صبح شنبه محصولات تولیدشده برای داروی انتخاب می‌شوند.

تصاویری از حضور تیم‌های شرکت‌کننده استان اصفهان در این رویداد

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.