۱۲:۳۶ - سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷

کارشناس مسائل سیاسی:

پذیرش FATF مخالف صریح قاعده نفی سبیل در قرآن است/ تبیین کارآمدی تفکر انقلابی، راه علاج مشکلات کشور

کارشناس مسائل سیاسی، تبیین عمق فساد تفکر سازش با دشمن برای مردم را از ضروریات امروز فضای سیاسی و فرهنگی کشور دانست و گفت: تأیید لوایح مرتبط با FATF از طرف دولت و مجلس بر اساس تفکر غربگرایی و سازش با کفار و مخالف صریح قاعده نفی سبیل است.

به گزارش شاهین پرس؛ سید جلال حسینی، با اشاره به تصمیم اخیر مجلس شورای اسلامی درباره لایحه پالرمو و تصویب اصلاحیه آن بر خلاف نظر صریح رهبر انقلاب، اظهار کرد: ماهیت بسیاری از نمایندگان مجلس کنونی غربگرا است و نباید انتظار عمل و عکس العمل انقلابی از این مجلس داشته باشیم.

این استاد دانشگاه، با بیان اینکه باید ریشه این رفتارهای نمایندگان غربگرا را در اظهارات آقای سریع القلم و کتاب های او جستجو کرد، افزود: باور این افراد این است که اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید تابع و دنباله رو غرب باشیم، امثال سریع القلم آشکارا می گویند که  ریشه مشکلات و مانع پیشرفت کشور در انقلابیگری، دین و قرآن است.

وی ریشه انحراف در تفکر غربگرایان را در عدم درک پیام اسلام و قرآن دانست و تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید که این کتاب برای متقین و انسان های باتقوا هدایتگر است و افراد دیگر را هدایت نمی کند، همچنین خداوند در آیه 141 سوره نساء می فرماید که راه برای تسلط کفار بر مؤمنین قرار داده نشده است و بر اساس این آیه که به قاعده نفی سبیل معروف است  ما نباید زیر بار قراردادهایی برویم که کفار را بر مسلمانان مسلط می کند.

حسینی، با اشاره به تفکر انحرافی رفع مشکلات از طریق سازش با کفار برای راضی کردن آن ها در میان بدنه و رؤسای دولت و مجلس، ابراز کرد: امروز آمریکا و غرب به دنبال تحمیل برجام های دو تا هفت به نظام جمهوری اسلامی هستند و متأسفانه قبلاً رییس جمهور و برخی شخصیت های دیگر کدهای عمل به این برجام ها را در داخل و خارج کشور ارائه کرده اند.

کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه نباید برخی صحبت های به ظاهر انقلابی از سوی دولت در برخی محافل را به پای انقلابیگری حقیقی آن ها بگذاریم، تصریح کرد: این قبیل صحبت های انقلابی از سوی رییس جمهور تنها یک حرکت تاکتیکی است و به فراخور اوضاع سیاسی کشور و برخی فشارهایی که به دولت وارد می شود به صورت موقت بیان می شود و اساس تفکر این افراد تغییری نکرده است.

وی روشنگری عمومی برای شناساندن عمق فساد تفکر سازش با دشمن برای مردم را از ضروریات حال حاضر فضای سیاسی و فرهنگی کشور دانست و اظهار کرد: آشنا کردن مردم با باطل بودن ماهیت تفکر این افراد می تواند مخالفت با تصویب و تأیید قوانین مرتبط با FATF  و مثال آن را به یک مطالبه عمومی تبدیل کند که این مطالبه می تواند سد راه این اقدمات خائنانه در آینده کشور باشد.

حسینی، تبیین و ترویج تفکر انقلابیگری و کارآمدی آن، را راه علاج خروج کشور از مشکلات عنوان کرد و گفت: در طول تاریخ انقلاب در هر جایی که مسئولان انقلابی عمل کردند شاهد موفقیت ها و فتح های بزرگ بوده ایم که لازم است تا این حقیقت از راه های مختلف برای همه اقشار مردم تبیین شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.