۰۹:۰۷ - پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷

دادستان انقلاب نجف‌آباد خبر داد:

قاتل شهید مدافع امنیت «سجاد شاه سنایی» دستگیر شد

دادستان نجف‌آباد گفت: قاتل شهید مدافع امنیت حوادث دی ماه اصفهان، شهید سجاد شاه‌سنایی دستگیر شد.

به گزارش شاهین پرس؛ شهید سجاد شاه‌سنایی، از شهدای امنیت است که در روز دوشنبه 11 دی‌ ماه 1396 یکی از روزهای پر حادثه دی ماه سال 96، با گلوله مستقیم فتنه‌گران، اغتشاشگران و منافقان کوردل در شهرستان کهریزسنگ نجف‌آباد به شهادت رسید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نجف‌آباد، روز گذشته در جمع خبرنگاران از دستگیری قاتل پاسدار شهید سجاد شاهسنایی خبر داد و اظهار کرد: قاتل شهید شاه‌سنایی متصل به سرویسهای جاسوسی بیگانه و فردی آموزش‌ دیده است.

محمدرضا توکلی، با اشاره به اینکه مجرم همدست نیز داشته است، افزود: براساس ادله موجود، فرد قاتل با هدف خاص و ویژه به قصد براندازی انقلاب اسلامی و اقدام علیه امنیت ملی در دیماه ۹۶ وارد عمل شده و دست به چنین جنایتی زده است.

وی با تاکید بر اینکه مجرم بر موضوع اقرار نکرده است اما بر اساس شواهد و قرائن موجود و با توجه به اقاریر ضمنی قاتل موضوع ثابت شده است، ابراز کرد:  اتهامات قاتل شامل محاربه، افساد فی الارض، قتل عمد و ایراد ضرب و جرح عمدی نسبت به سایر مأموران و افراد نیروهای مستقر در محل است که به وی تفهیم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نجف‌آباد، با بیان اینکه برای قاتل کیفرخواست صادر و به مراجع ذی صلاح در مرکز استان ارسال شده است، تاکید کرد: امیدواریم پیش از فرارسیدن سالگرد شهید سجاد شاه‌سنایی که در روز ۱۱ دی ماه سال گذشته به شهادت رسید، قاتل وی را به سزای عملش برسانیم.

شهید سجاد شاه‌سنایی در هنگام شهادت 32 سال سن داشت و از او دو فرزند پسر سه و پنج ساله به یادگار مانده است و پیکر مطهرش روز چهارشنبه سیزدهم دی ماه 96 در میدان باغ ملی نجف‌آباد تشییع و صبح روز بعد بر دستان مردم اصفهان تشییع و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.