۱۳:۳۷ - سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷

رئیس اداره بنیاد شهید و ایثارگران شاهین شهر و میمه:

کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز روز پنجشنبه در بخش میمه تشییع و تدفین می شود

پیکر پاک و معصوم «محمد‌ طاها اقدامی» کوچکترین شهید حادثه بی‌رحمانه تروریستی اهواز در روستای ازان تشییع و در جوار حرم امامزاده سیده صالحه خاون(س) به خاک سپرده می شود.

به گزارش شاهین پرس؛ مظلوم کشی و کودک کشی رسم دیرینه اهریمن زبون و ناتوان و هزار چهره است خواه این کودک مظلوم فلسطینی باشد یا یمنی، سوری باشد یا عراقی آفریقایی باشد یا آسیایی، این بار اما دست جنایتکاران و خونخواران جهان از آستین گروهک الاحوازی بیرون آمد و بار دیگر دست های پلید مزدوران و جیره خوارانشان با همکاری حامیان کودکش منطقه، به خون پاک ملت ایران آغشته شد و در جنایتی بزدلانه در سالروز حمله وحشیانه صدام بعثی، تعدادی از جوانان برومند و محمدطاهای چهار ساله را به شهادت رساند و تعداد زیادی دیگر را مجروح کرد.

عباس طاهریان، از برگزاری مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهید خردسال حادثه تروریستی روز 31 شهریور اهواز، در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و ضمن ابراز همدردی با خانواده های شهدای این حادثه، اظهار کرد: حمله تروریستی، عوامل و مزدوران استکبار جهانی به مراسم رژه نیروهای مسلح و شهروندان بی دفاع در شهر اهواز نشان دهنده خشم و عصبانیت آنان در برابر اراده و وحدت ملت ایران است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهین شهر و میمه، افزود: ستاد هماهنگی استقبال، تشییع و تدفین پیکر شهید محمدطاها اقدامی در شهرستان تشکیل شد و بر اساس هماهنگی های انجام شده پیکر این شهید مظلوم روز پنج شنبه در شهرهای اصفهان، میمه و وزوان تشییع و سپس در گلزار شهدای امامزاده سیده صالحه خاتون(س) روستای ازان تدفین و به خاک سپرده خواهد شد.

وی در تشریح این مراسم ابراز کرد: پیکر شهید محمدطاها اقدامی ساعت 9 صبح روز پنجشنبه از مرکز فرهنگی و توانبخشی شهید مطهری اصفهان با حضور جانبازان و ایثارگران 70 درصد تشییع و وداع خواهد شد و سپس به شهرستان شاهین شهر و میمه منتقل می شود.

طاهریان، افزود: پیکر کوچکترین شهید حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز، ساعت 14:30 روز پنجشنبه بر دوش مردم شهید پرور شهرهای وزوان و میمه و روستاهای ونداده و ازان تشییع و سپس در گلستان شهدای امامزاده سیده صالحه خاتون(س) روستای ازان به خاک سپرده خواهد شد.

وی ضمن دعوت از شهروندان انقلابی شهرستان برای شرکت در مراسم تشییع و ندفین خردسالترین شهید حادثه تروریستی اهواز، گفت: مراسم گرامیداشت شهید محمدطاها اقدامی متعاقبا اعلام می شود.

محمد طاها اقدامی تنها فرزند پسر سرگرد سعداله اقدامی از پرسنل خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران چهارم آبان سال 92 در روستای ازان متولد شده بود که پس از مدتی به علت ماموریت پدر به همراه خانواده در شهر اهواز ساکن می شود محمد طاها که هنوز چهار سالش تمام نشده بود و به گفته مادرش به تازگی لبیک یا حسین را آموخته بود روز 31 شهریور سال جاری در حالی که پیراهن عزای سالار شهیدان را بر تن داشت به همراه مادر خود به تماشای رژه پدرش رفته بود که توسط تروریست های الاحوازی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.