۰۷:۵۶ - دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

نماینده شاهین شهر و میمه:

رزمایش اقتدار بسیج، حامل دو پیام برای دلسوزان و بدخواهان نظام بود/ ماموریت بسیج در نقاط محروم کشور سازندگی است

نماینده شاهین شهر و میمه، برگزاری رزمایش سراسری بسیج را بسیار با اهمیت دانست و گفت: این رزمایش یک پیام مثبت برای دلسوزان نظام و یک پیام هشدار برای بدخواهان ملت ایران داشت.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، ضمن قدردانی از حسن انتخاب زمان بسیار خوب و مناسب برگزاری رزمایش خدمت در استان اصفهان، اظهار کرد: رزمایش زمان بسیار مناسبی برگزار شده بود و با وجود اینکه روز کاری هفته و غیرتعطیل بود جمعیت قابل توجهی از سازمان بسیج مستضعفین در آن شرکت کرده بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده شاهین شهر و میمه، با تاکید بر اهمیت برگزاری رزمایش سراسری خدمت، افزود: برگزاری دومین رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) حامل یک پیام مثبت برای دلسوزان نظام و عموم مردم ایران از انگیزه و اقتدار بسیج در برقراری امنیت داشت و اینکه بسیجیان شرکت کننده بدون چشم داشت مادی به صورت داوطلبانه برای شرکت در رزمایش وقت می گذارند.

وی با بیان اینکه پیام دیگر رزمایش، پیام هشدار برای بدخواهان و دشمنان ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: کشور ایران به لحاظ بازدارندگی نظامی و دفاعی از بعد تجهیزات به روز و موشک هایی با برد دو هزار متر و دقت عمل بسیار بالا و همچنین نیروهایی با انگیزه که برای دفاع از آرمان های انقلاب و کشور آماده جانفشانی هستند، در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

حاجی دلیگانی، وجود ظرفیت های فراوان و متنوع بسیج را ذخیره انقلاب دانست و ابراز کرد: دولتمردان باید شرایطی را فراهم کنند تا ظرفیت عظیم و کم هزینه بسیج برای اجرای پروژه ها در نقاط محروم و روستاها مورد استفاده قرار بگیرد.

وی حضور نیروهای دفاعی، سازندگی و بسیج در امر ساختن کشور را بسیار با اهمیت دانست و تاکید کرد: گرچه کار بسیج در نقاط محروم کشور سازندگی است اما با این حال شاهد بودیم و هستیم که قرارگاه خاتم الانبیاء در بخش سازندکی نه به لحاظ اقتصادی بلکه با هدف سازندگی کشور فعالیت های خوب و موثری انجام می دهد.

وی با بیان اینکه ساختن پالایشگاه عظیم ستاره خلیج فارس که میعانات گازی را به سوخت های مختلف از جمله بنزین تبدیل می کند به طوری که با تولید یک سوم بنزین کشور در حال حاضر سوخت کشور را تامین و کشور را به خودکفایی رسانده است، خاطر نشان کرد: اگر نبود این حرکت بسیج امروز برای تامین سوخت خودروهای کشور دچار مشکل بودیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.