۱۲:۴۰ - جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷

فرماندار شاهین شهر و میمه:

القا شبهات،تحریم و جوسازی از حربه های دشمن برای انحراف افکار عمومی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب است

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه القا شبهات، جوسازی و سیاه نمایی، و تحریم اقتصادی، از حربه های دشمن برای انحراف افکار عمومی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است، بر آمادگی همه دستگاه های شهرستان برای خنثی سازی اهداف دشمن تاکید کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ علیرضا بصیری، در اولین جلسه شورای راهبردی و سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف منطقه ای و بین المللی، اظهار کرد: دشمن در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با هدف براندازی داده تمام قوا و توان خود را بکار گرفته و برای این منظور ده‌ها اتاق فکر تشکیل داده است.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، اضافه کرد: دشمن دائم با القا شبهات، جوسازی و سیاه نمایی، و تحریم اقتصادی، قصد دارد از راه‌های مختلف خصوصا شبکه های اجتماعی و فضای مجازی افکار مردم را نسبت به دستاوردها منحرف و آنها را به مسئولان نظام بدبین کند لذا همه اعضا شورا وظیفه دارند برای خنثی سازی اهداف دشمن و مقابله با این شبیخون فرهنگی تمام ظرفیت خود را بکار بگیرند.

وی هدف از تشکیل شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان را تدوین و  برنامه ریزی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و آشنایی افزون‌تر اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان بیان کرد و با تاکید بر تعامل و همکاری با پرهیز از موازی کاری کارگروه ها خاطر نشان کرد: برای اجرای مراسم و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی نباید تنها به افتتاح پروژه‌ها اکتفا شود بلکه این مهم باید با همکاری مردم صورت پذیرد.

بصیری همچنین بر ترسیم و تدوین اهداف انقلاب اسلامی، تشریح کارنامه درخشان انقلاب اسلامی در بین همه اقشار جامعه توسط اساتید حوزه و دانشگاه، فرهنگیان، هنرمندان، دانش آموزان، تولید و محتوای مورد نیاز برای رسانه ها و مبلغان دینی و رفع شبهات، برگزاری نشست های تخصصی با نخبگان نیز تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دولت از نقد سازنده استقبال می کند، خاطرنشان کرد: ارائه نقدهای سازنده می تواند گره گشای مسائل باشد اما باید بدانیم نقد با تخریب متفاوت بوده و دشمن از هر روزنه ای برای بیان ناکار آمدی نظام  و القای اختلاف بین مسئولان کشور بهره می گیرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.