۱۲:۰۰ - دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳

انتشار تصویری جعلی از مرزبان ایرانی در العربیه /عکس

گروهک تروریستی جیش العدل بعد از جنایت خود در به شهادت رسانده این مرزبان ایرانی جمشید دانایی فر، تصویر این شهید را منتشر کرده است.

 

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا،گروهک تروریستی جیش العدل که حدود 2 ماه قبل 5 مرزبان ایرانی را به گروگان گرفته بود، روز 3 فروردین اعلام کرد که یکی از مرزبانان به نام گروهبان یکم جمشید دانایی فر را به شهادت رسانده است.

یک هفته پس از انتشار خبر شهادت یکی از مرزبانان ایرانی ربوده شده توسط گروه تروریستی جیش العدل، شبکه العربیه تصویری منتشر کرد و مدعی شد که تصویر پیگر گروهبان جمشید دانایی‌فر، یکی از 5 مرزبان ربوده شده ایرانی است. ادعایی که پس از یک هفته تکذیب مقام های ایرانی و طفره رفتن پاکستانی‌ها شهادت این مرزبان ایرانی را تایید می‌کرد. با این وجود سایت مشرق‌نیوز با رد صحت این تصویر اعلام کرده که عکس منتشر شده تصویر یک سرباز عراقی است.
پیش تر قائم مقام وزارت کشور درخصوص تایید یا عدم تایید خبر شهادت گروهبان جمشید دانایی فر به تدبیرگفته بود: ما از هیچ منبع موثقی تایید این خبر را نداریم و کماکان امیدواریم شهادت یکی از این پنج مرزبان گروگان گرفته شده صحت نداشته باشد. گروهک تروریستی جیش العدل که حدود 2 ماه قبل 5 مرزبان ایرانی را به گروگان گرفته بود، روز 3 فروردین اعلام کرد که یکی از مرزبانان به نام گروهبان یکم جمشید دانایی فر را به شهادت رسانده است.

تصویر پیکر این شهید توسط شبکه العربیه منتشر شده است.

هنوز یک ماه از ربوده شدن شهید جمشید دانایی فر نگذشته بود که فرزندش به دنیا آمد.

3vbbyw2g

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.