۰۹:۰۰ - دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳

رقیبی برای بنز، ب‌‌ام‌ و، آئودی و بقیه! /تصویر

اینفینیتی با معرفی جدیدترین کانسپت خود با نام Eau Rouge به جنگ بزرگان و مدعیان دنیای خودروهای سوپراسپرت رفته است.

 

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا،نمایشگاه خودرو ژنو امسال پر از سورپرایز برای علاقه مندان به خودرو است.

اینفینیتی هم از این فرصت استفاده کرده و طرح اولیه جدیدترین خودروی خود با نام Q50 Eau Rouge را به نمایش گذاشته است.

به گزارش صبحانه، مشخصات فنی خودرو بسیار جذاب است. یک موتور دوقلوی توربو شارژ ۸. ۳ لیتری V6 که ۳۷۰ اسب بخار نیرو تولید می کند و صدای گوش نوازی دارد!

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو تنها در ۴ ثانیه است و حداکثر سرعت آن به ۲۹۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

اینفینیتی که برند لوکس کمپانی نیسان است ، معتقد است با مدل جدید خود آمادگی رقابت با بزرگانی مانند بی ام و ، مرسدس ،‌آئودی و جگوار را دارد.

برای وارد شدن به عرصه این رقابت بزرگ ، ایفینیتی باید حداقل خودرویی در سطح بی ام و M3 تولید کند. با این موتور eau Rouge انتخاب هوشمندانه ای است اگر اعداد و ارقام اعلام شده صحیح باشد . این مدل سریعتر و قدرتمندتر از لکسوس ls-f ، c63 AMG و جگوار XFR – s خواهد بود.

این خبر خوبی است زیرا وارد شدن رقبای جدید مانند اینفینیتی در عرصه رقابت خودروهای اسپرت توقعات را بالا برده و باعث عرضه محصولات کارآمدتر می شود.

ژان دی نیچان ، رئیس اینفینیتی در مصاحبه ای مطبوعاتی اظهار داشت : eau rouge هم اکنون یک طرح است اما به طور قطع به مرحله تولید خواهد رسید. و این هیولای سرخ توقعات دوستداران خودروهای اسپرت با کارایی بالا را برآورده خواهد کرد.

n00232744-b

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.