۱۴:۰۴ - دوشنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۷

بامداد امروز در محور آزادگان رخ داد؛

شش سرنشین سواری ال 90 در شعله های آتش کشته و مجروح شدند

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان، از آتش گرفتن یک دستگاه سواری ال 90 در محور “آزادگان” شهرستان “شاهین‌شهر و میمه” و کشته و مجروح شدن شش سرنشین این خودرو خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ “حسین پورقیصری” ضمن تایید حادثه حریق یک دستگاه سواری در محور “آزادگان” شهرستان “شاهین‌شهر و میمه” خبر داد و اظهار کرد: ساعت دو و 45 دقیقه بامداد امروز، مأموران پلیس‌راه “شاهین‌شهر” از وقوع حادثه برای یک دسنگاه سواری در محور آزادگان مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان، افزود: در این حادثه رانندگی، خودروی سواری ال 90 بر اثر برخورد شدید با گاردریل کنار جاده دچار حریق شده بود که متاسفانه چهار تفر از سرنشینان که در خودرو محبوس شده بودند در شعله های آتش خودرو جان باختند و راننده و یک سرنشین دیگر خودرو مجروح شدند که بلافاصله نیروهای امدادی آنها را به مراکز درمانی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دو سرنشین خودرو 7 و 11 ساله بودند، گفت: علت وقوع این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان تصادفات جاده‌ای تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه و نیز عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام‌ شده است.

سرهنگ پورقیصری در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کرده و همیشه در نظر داشته باشید که سرنشینان خودروی شما امانت‌هایی هستند که به شما سپرده‌ شده‌اند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.