۱۲:۳۸ - جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ گفت:‌کلید اولیه سوالات هر یک از کدرشته‌های امتحانی از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد.

به گزارش شاهین پرس؛ مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ گفت:‌کلید اولیه سوالات هر یک از کدرشته‌های امتحانی از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد.

حسین توکلی اظهار کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده سوالات آزمون هر یک از کدرشته‌های امتحانی آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال ۹۷ تا پایان روز شنبه ۸ اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. کلید اولیه سوالات هر یک از کدرشته‌های امتحانی نیز از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت بر روی سایت قرار می‌گیرد.

وی افزود: تمام داوطلبان هر گونه پرسش درباره کلید آزمون و سوالات را از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش ارسال کنند و تقاضا‌هایی که از طریق دیگر واصل شود قابل بررسی و پاسخگویی نیست.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: انتشار هر نوع آگهی مبنی بر تحلیل سوالات و کلید آزمون مورد تایید سازمان سنجش نیست و داوطلبان برای دریافت هرگونه اطلاعات در اینباره فقط به سایت این سازمان مراجعه کنند. نتایج اولیه آزمون تما داوطلبان شرکت کننده به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه اولیه دهه دوم خرداد از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

انتهای پیام/  تسنیم

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.