۱۱:۵۴ - شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

صبح امروز:

برخورد شدید سه خودروی سواری یک کشته و هشت مصدوم برجای گذاشت

سه خودروی سواری در ورودی شاهین شهر پس از برخورد شدید با یکدیگر، واژگون شده و یک کشته و هشت مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش شاهین پرس؛ سرآتش نشان دوم سید رضا اوجی، در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس از برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شاهین  شهر خبر داد و افزود: صبح امروز با تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری شاهین شهر، ستاد فرماندهی این سازمان نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره یک را به محل حادثه اعزام کرد.

فرمانده عملیات امداد و نجات این حادثه، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با رسیدن به محل حادثه واقع در ورودی شاهین شهر(پل گرگاب) روبروی گلخانه مشاهده کردند که سه خودروی سواری پراید، پژو ۲۰۶ و تاکسی پژو ۴۰۵ بشدت با یکدیگر برخورد کرده و منجر به واژگون شدن خودرو ۲۰۶ و آسیب شدید دو خودرو دیگر شده است.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن بلافاصله با قرار دادن علائم راهنمایی و ایجاد کارگاه ایمنی، پس از خارج کردن مصدومان با استفاده از ابزارهای هیدرولیک اقدام به رهاسازی یکی از سرنشینان که در خودرو محبوس شده بود کردند.

سرآتش نشان دوم اوجی، با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور شهرستان قرار دارد، افزود: متاسفانه بر اثر این حادثه یک نفر از سرنشینان پراید که در خودرو محبوس شده بود کشته و هشت نفر دیگر نیز مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.