۰۶:۰۰ - پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

مدرس حوزه علمیه قم:

تجلی قدرت اندیشه های معرفتی جبهه مقاومت را به پیروزی رساند/ هنجارشکنی ارزشهای انسانی را نابود می کند

مدرس حوزه علمیه قم، با بیان اینکه تجلی قدرت اندیشه های معرفتی جبهه مقاومت را به پیروزی رساند، گفت: هنجار شکنی در جامعه نشانه شجاعت نیست بلکه ارزشهای انسانی را از بین خواهد برد.

به گزارش شاهین پرس؛ آیت الله مهدی احدی، شب گذشته در یادواره 180 شهید مدافع حرم استان اصفهان که در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شده بود با قدردانی از دلاوریها و شجاعت رزمندگان جبهه مقاومت و مدافع حرم اظهار کرد: تحلیل گران غربی چهار عامل آگاهی، هدف، قدرت و مسئولیت ایران را در جهان به عنوان یک قدرت برتر تبدیل کرده است.

مدرس حوزه علمیه قم، در تشرح رابطه این چهار عامل ابراز کرد: آگاهی سبب هدف و هدف سبب قدرتمند شدن و احساس مسئولیت شده و این آگاهی جامعه شیعه از حضرت زهرا(س) که متصل به پروردگار است شروع می شود.

وی با بیان خاطره ای از سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله در اطاعت پذیری از ولایت و استقامت راسخ در برابر توطئه های دشمنان، به برخی هنجار شکنی های فرهنگی اخیر اشاره کرد و گفت: هنجار شکنی نشانه شجاعت نیست و انسان را نه تنها به جایی نمی رساند بلکه موجب سقوط ارزشهای انسانی نیز می شود.

درس آموخته علامه حسن زاده عاملی، با بیان اینکه قدرت فوق العاده اندیشه های معرفتی را هیچگاه نمی توان کنمان کرد، به دلاورمردیهای رزمندگان جبهه مقاومت و مدافع حرم اشاره کرد و افزود: قدرت اندیشه های معرفتی پس از دوران دفاع مقدس در بین جوانان کشورمان متجلی شد و آنان را در برابر گروهک های تروریستی مورد حمایت استکبار به پیروزی رساند.

وی با اشاره به اعتراف هنری کسینجر وزیر سابق امور خارجه آمریکا مبنی بر ناتوانی ارتش ناتو در برابر نیروهای مقاومت، اظهار کرد: امروز مجامع جهانی متوجه شده اند که با وجود اعتقاد راسخ به وعده های الهی و فرهنگ شهادت طلبی جوانان مسلمان هرگز نمی توانند بر آنها پیروز شوند.

آیت الله احدی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد آگاهی های جوانان در زمینه ایمان به وعده های الهی و شجاعت نشات گرفته از فرهنگ شهادت طلبی در جامعه کم رنگ شود، خطاب به خانواده های شهدای مدافع حرم تاکید کرد: خانواده های شهدا غمگین نباشند امروز پرچم پیروزی در دستان شما است فریب شیطان را نخورید و اجازه ندهید که بر زمین گذاشته شود.

وی با بیان اینکه سه علامه و عارف بزرگ اسلام پیش بینی کرده اند که انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل می شود و شیعه بر جهان حاکم خواهد شد، خاطرنشان کرد: هدف انقلاب اسلامی فراهم کردن زمینه های ظهور و حکومت جهانی امام زمان(عج) است بنابراین جوانان ما قدرت و هدف خود را حفظ کنند و بدانند که اهل بیت(ع) ما را تنها نخواهند گذاشت.

وی به جوانان توصیه کرد: مراقب توطئه های دشمنان باشند و بدانند اگر حجاب نادیده گرفته شود، شجاعت جوانان نابود خواهد شد و اگر شراب‌خواری گسترش پیدا کند معنویت در جامعه اسلامی به تاراج خواهد رفت و اگر موسیقی های مبتذل و رقص و آواز رواج پیدا کند هدف گم می شود.

فتنه داعش به لحاظ نظامی در منطقه شکست خورده است

آیت‌الله شیخ حسین مظاهری در پیام تصویری به این مراسم ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر کفر تکفیری، اظهار کرد: رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان مدافع حرم، موجب شکست گروهک تروریستی مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان مرتجع در منطقه شد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: گروهک تروریستی و تکفیری داعش که از حمایت بیش از 110 کشور برخوردار بود، با هدف ایجاد ناامنی در کشورهای سوریه، عراق و لبنان به جنایاتی دست زد که بشر تاکنون ندیده بود، اما با جان‌فشانی‌های رزمندگان مدافع حرم از کشور ایران اسلامی، افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و لبنان، این فتنه بزرگ جهان اسلام به لحاظ نظامی شکست خورد.

 وی خاطرنشان کرد: لطف پروردگار متعال نصیب جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت شد که با نثار خون‌های مطهر صدها شهید مدافع حرم، این فتنه بزرگ در نزدیکی مرزهای کشور و در سوریه، عراق و لبنان نابود شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.